پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: جامعه در مسیری در حال حرکت است که سلامتی کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد و دستگاه های مربوطه موظفند در این زمینه به تبیین راه‌های پیشگیری بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله  علوی گرگانی در دیدار مدیر و کادر درمانی مرکز جامع توانبخشی مداین قم با اشاره به فعالیت این مرکز توانبخشی اظهارداشتند: خدمت به مردم و آن هم توفیق خدمت به مجاوران و زائران شهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها عنایت خاص خداوند متعال به عوامل این مرکز توانبخشی است.
معظم له ضرورت تاسیس و فعالیت مراکز پیشگیری در قم را مورد تاکید قراردادند و افزوند: تأسیس مرکز توانبخشی مداین قم در اوج تحریم‌ها اقدام بسیار شایسته‌ای است و جا دارد از سوی دیگر مراکز مرتبط مورد حمایت قرار بگیرند.
استاد حوزه علمیه قم  با بیان این که انتخاب شهر قم برای تاسیس کلینیک توانبخشی اقدام بسیار شایسته‌ای است بیان داشتند: طی سالهای اخیر تحریم‌هایی که وجود داشت، وارد کردن تجهیزات پزشکی را با مشکل مواجه کرده بود، اما کار مرکز جامع توانبخشی مداین قم در اوج تحریم‌ها اقدام بسیار شایسته و مورد توجهی است.
ایشان با بیان اینکه اسلام به سلامتی انسان‌ها اهمیت داده است، گفتند: ائمه(ع) در این زمینه تذکراتی را داده‌اند و کیفیت سلامتی را تبیین کرده‌اند، ولی برخی در جامعه به این موضوعات توجهی نمی‌کنند.
حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی با تاکید بر لزوم توجه به بهداشت و سلامتی بیان کردند: واقعیتی که در جامعه وجود دارد، همه افراد به فکر سلامتی نیستند اما باید به فکر رفع مشکلات آن‌ها بود.
معظم له با بیان اینکه اگر پیشگیری انجام شود، افراد با مشکلی در زمینه سلامتی روبه‌رو نمی شوند، گفتند: کار شما بسیار عالی و سنگین است و باید در راستای سلامتی تعلیم و تعلم صورت بگیرد، تا جامعه با مشکل روبه‌رو نشوند.
ایشان با اشاره به تغییر سبک زندگی و مصرف مواد غذایی تصریح کردند: جامعه در مسیری در حال حرکت است که سلامتی کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد و دستگاههای مربوطه موظفند در این زمینه به تبیین راه‌های پیشگیری بپردازند.
حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی با بیان اینکه زندگی بشر با ارتباطات و دادوستدها انجام می‌شود، افزودند: تحریم‌هایی که وجود داشت، وارد کردن تجهیزات پزشکی را با مشکل مواجه کرده بود، اما تاسیس مرکز جامع توانبخشی در اوج تحریم‌ها اقدام بسیار شایسته و مورد توجهی بود.
در ابتدای این دیدار دکتر احمدی مدیریت مرکز جامع توانبخشی مداین قم گزارشی از روند فعالیت ها و اقدامات پیشگیرانه این مرکز در حوزه بهداشت و سلامت پزشکی در بخش پا و ستون فقرات ارائه کرد.
انتهای پیام 313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha