شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ امروز جهان، اسلام را در چهره ايران مي بيند از اين رو صدا و سيما نبايد هر تصوير و صدايي پخش كند چون مردم صدا و سيما را صدا و سيماي دين اسلام مي دانند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حضرت آيت الله علوي گرگاني امشب در ديدار اعضاي ستاد برگزاري دهه بصيرت كه در دفتر ايشان برگزار شد با بيان اينكه نعمت انقلاب همچنان براي بعضي ناشناخته است گفتند: تمام مصيبت جامعه امروز ما ندانستن قدر و ارزش انقلاب است.

ايشان با بيان اينكه شرط صدور انقلاب اين است كه خود، قدر انقلاب را بدانيم افزود: نبايد بگذاريم حوادثي مانند آنچه بعد از انتخابات 1388 به وجود آمد دوباره در اين كشور تكرار شود.

 حضرت آيت الله علوي گرگاني آرامش را نياز هميشگي كشور دانستند و با اشاره به دو انتخابات پيش رو تصريح كردند: انتخابات بايد در آرامش برگزار شود تا دنيا از ما الگو بگيرد، همچنان كه بايد در اقتصاد و ايستادگي و ... هم براي دنيا الگو باشيم.

ایشان افزودند: 19 دي سنگ بناي انقلاب بود كه در قم گذاشته شد؛ قم مركز انقلاب بوده و هست و ان شاء الله مركز انقلاب امام زمان(ع) نيز خواهد بود.

حضرت آيت الله علوي گرگاني با اشاره به ديدار سالانه مردم قم در 19 دي با رهبر انقلاب تصريح كردند: مردم قم در اين ديدار اعلام مي كند كه همچنان كه از اول انقلاب با شما بوده ايم تا آخر خواهيم بود و اين امانت را به نسل بعد خواهيم سپرد.

ايشان در پايان گفتند: امروز جهان، اسلام را در چهره ايران مي بيند از اين رو صدا و سيما نبايد هر تصوير و صدايي پخش كند چون مردم صدا و سيما را صدا و سيماي دين اسلام مي دانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha