دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام طاهری مدیر حوزه علمیه استان مازندران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه مازندران انتخابات را میدان نمایش وفاداری مردم به نظام و رهبری خواند و گفت: امام خمینی(ره) ایستادگی در برابر قدرت های استکباری را به ملت آموختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران، امروز در جمع فعالان فرهنگی آمل با اشاره به در پیش بودن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، احیای هویت اسلامی و کرامت اسلامی را دستاورد بزرگ امام خمینی(ره) دانست و با بیان این که ایشان با درک عمیق از مسائل اسلام و جامعیت آن توانستند اهدف اسلام را به خوبی در جامعه نهادینه کنند، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با شناخت کامل خداوند متعال، توانستند رشد معنوی و اخلاقی خود را در زندگی ارتقا دهد و بنده واقعی خداوند شوند.

مدیر حوزه علمیه مازندران، خداشناسی راز موفقیت امام خمینی(ره) برشمرد و بیان داشت: ایشان به دلیل ارتباط قلبی با خداوند متعال از هیچ قدرت مادی نمی ترسیدند و در برابر همه قدرت های استکباری دنیا ایستادگی کردند.

وی در ادامه با اشاره به حماسه ششم بهمن مردم آمل در سال 1360، آن را نشانه عمق نفوذ انقلاب اسلامی در جان های مردم ولایت مدار مازندران به ویژه آملی ها دانست، گفت: مردم آمل با خلق حماسه ششم بهمن، نام خود را جاودانه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که مردم آمل سابقه درخشانی در دفاع از مکتب اهل بیت(ع) داشته و دارند، افزود: تنها شهرستانی که امام راحل در وصیت نامه سیاسی الهی خود به حماسه مردم آن شهر اشاره کرده، مردم شریف آمل بودند.

مدیر حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: آمل همچنان که نخستین پایتخت حکومت رسمی علویان در ایران بود، مهد پرورش عالمان دینی بزرگ نیز به شمار می رود.

وی با بیان این که امروز نیز مردم ولایتمدار مازندران به خصوص مردم آمل در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی با آمادگی کامل در عرصه های مختلف حضور دارند، تصریح کرد: این حضور در راهپیمایی 22 بهمن و همچنین حضور حداکثری در انتخابات هفتم اسفند تجلی بیشتری خواهد یافت.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha