یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کاظم صدیقی

حوزه/ دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر با بیان این‌که امام خمینی(ره) پرچم غدیر را که بر زمین بود، برافراشت، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی پس امام (ره) این پرچم را با اقتدار برافراشته نگهداشته اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد غدیر استان قزوین اظهار کرد: باید همواره در ترویج حقیقت دین تلاش کنیم و فعالیت‌هایمان تضمین کننده تقویت آیین توحیدی و ولایت امام علی (ع) باشد.

دبیر کل بنیاد بین‌المللی غدیر تصریح کرد: امام علی (ع) پس از پیامبر اکرم(ص)، الگوی کاملی هستند و با اتصال به ایشان، ایمان انسان‌ها کامل می‌شود.

وی با تأکید بر این‌که امام علی (ع) یک فرد نیست، بلکه یک جریان است، ادامه داد: باید دین را با محوریت آن که امام علی (ع) همه دین است به مردم معرفی کرد.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر این‌که امام علی (ع) در دوره سازندگی حکومت دینی، الگوی تمام عیار است، افزود: حکومت امام علی (ع) یک جریان است و ولایت‌فقیه در عصر ما یک قطره از دریای ولایت ایشان است.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان این‌که ولایت‌فقیه جزء لاینفک اعتقادات کلامی ماست، یادآور شد: دین اسلام کامل‌ترین دین است و ولایت همانند دین اسلام دائمی و همیشگی است.

دبیر کل بنیاد بین‌المللی غدیر اظهار کرد: در عصر حاضر، جهان در مخاطره است و امام علی (ع) و اهل‌بیت (ع) پناهگاه اند و برای نجات از خطرهای موجود باید به ایشان تمسک جست.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان این‌که امام خمینی(ره) پرچم غدیر را که  بر زمین بود، برافراشت، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی پس امام (ره) این پرچم را با اقتدار برافراشته نگهداشته اند و باید قدر این شرایط را بدانیم.

وی تأکید کرد: امروز جهان نیازمند منش علوی در همه ابعاد زندگی است و باید کارهای فرهنگی متوجه نوجوانان و جوانان باشد و در این امر آموزش و پرورش نقش مؤثری می‌تواند داشته باشد.

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر در پایان از خدمات آیت‌الله باریک‌بین تقدیر و حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی را به عنوان رئیس جدید بنیاد غدیر استان قزوین معرفی کرد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha