جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: اراده و نصرت خداوند انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند و این مسجل است که اراده خدا زمین را به دست بندگان شایسته خدا خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، در نخستین روز از ایام الله دهه فجر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان با حضور در مزار شهداء با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب تجدید پیمان کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: روزی در این ساعات جمعیتی میلیونی در مسیری چندین کیلومتری منتظر بودند تا امام خمینی (ره) به ایران بازگردند و با وجود این که شرق و غرب تمایلی به پیروزی انقلاب نداشتند، اما اراده خداوند در این بود که امام (ره) به ایران بیایند و انقلاب به پیروزی برسد.

وی  با بیان این که نصرت و اراده خدا دست مستکبران را از جهان اسلام کوتاه خواهد کرد، افزود: همان اراده ای که باعث شد انقلاب اسلامی ایران به ثمر بنشیند و هیچ اراده ای در مقابل آن قرار نگیرد، برای سایر ملل نیز وجود دارد و این مسجل است که خداوند متعال زمین را به دست بندگان شایسته خدا خواهد داد.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: اراده خدای متعال در پیروزی کشورهای اسلامی چون عراق، یمن، سوریه و فلسطین است و همان گونه که اراده خدا در پیروزی انقلاب اسلامی ایران به ثمر نشست، در پیروزی آن ها نیز به ثمر خواهد نشست و انقلاب اسلامی ایران به سایر ملل مسلمان صادر خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha