پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله علما - کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به مسئله انتخابات اشاره کرد و خواستار انجام امور در چارچوب قانون شد و گفت: بصیرت و قانون مداری، بسیاری از مشکلات و دغدغه ها را مرتفع خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در دیدار اعضای مجمع نمایندگان طلاب و روحانیون مبلغ شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه طلاب علاوه بر تحصیل علوم حوزوی، دیگران را نیز به این امر مقدس تشویق کنند، گفت: هدایت جامعه به سمت کسب اندیشه های نو قطعأ از برکات بسیاری برخوردار بوده و انسان ها را به سوی سعادت با استفاده از تولید فکر و معارف الهی هدایت می نماید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: آنچه برای طلاب و روحانیون حائز اهمیت است پوشیدن لباس مقدس انبیاء الهی و کسب علم است که اگر در مسیر درست و صحیح خود بکارگیری شود، اثرات و نتایج سازنده ای در تقویت و حفظ آرمان های اسلام خواهد داشت.

وی در ادامه، جامعه روحانیت را قبل و بعد از انقلاب مظلوم خواند و ابراز داشت: تلاش کنیم عزت و جایگاه روحانیت حفظ گردد. همچنین طلاب و روحانیون همواره با عقلانیت و اطلاعات کافی در تمام زمینه ها به دنبال ارائه راهکار حل مشکلات باشند و اگر انسجام و یکپارچگی نیز به این مهم افزوده شود، قطعأ برکات آن تمامی جوامع اسلامی را در بر خواهد گرفت.

آیت الله علما تأکید کرد: بهره جستن از عقلانیت و معنویت علمای بزرگ کرمانشاه همچون آیات عبداللهی و حجتی، علاوه بر زندگی شخصی، به تمام امور حوزوی برکت می بخشد و همان طور که وجود علما و بزرگان در شکل گیری انقلاب اسلامی بسیار تأثیر گذار بود، قطعأ امروزه نیز از حیث معنوی و حفظ انقلاب برکاتی فراوانی را به همراه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان به مسئله انتخابات اشاره کرد و خواستار انجام امور در چارچوب قانون شد، گفت: بصیرت و قانون مداری، بسیاری از مشکلات و دغدغه ها را مرتفع خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha