دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین رحمت الله نوری

حوزه/ نماینده طلاب و فضلای سمیرم و دهاقان گفت: نعمت امنیت، استقلال و آزادی بالاترین نعمت هایی است که خداوند متعال به ملت شریف ایران دربهمن ۵۷ ارزانی داشت و همه باید قدردان آن بوده و شکر آن را فراموش نکینم.

حجت الاسلام رحمت الله نوری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه فراموشی نعمت آزادی و استقلال که امروز به برکت خون شهیدان در اختیار مردم قرار دارد، آسیبی جدی است اظهارداشت: در دوران طاغوت امکان تبلیغ و ترویج دین مناسب نبود و حکومت با برگزاری مجلس های مذهبی و اعتقادی مقابله می کرد.

نویسنده کتاب « دیدار با محبوب » افزود: کوتاهی در دفاع از حریم ولایت فقیه و نادیده گرفتن جایگاه آن تهدیدی است که مهمترین رکن نهضت را دچار آسیب می کند.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه در دوران غیبت لازم است اداره جامعه در اختیار فقیه جامع الشرایط و آشنا به مسائل روز باشد، گفت: وجود ولی فقیه در بالاترین جایگاه نظام باعث شد انقلاب اسلامی با وجود مشکل های بسیار همواره در مسیر هدف های خود گام بردارد.

وی با اشاره به لزوم شناخت دشمن در شرایط مختلف افزود: آسیب دیگری که در برابر انقلاب قرار دارد کمرنگ شدن روحیه استکبار ستیزی در میان مردم است که حضور آن ها را در صحنه دفاع از نظام کاهش می دهد.

وی از گسست نسل جوان با شهیدان به عنوان آفتی مهم در مسیر حرکت انقلاب یاد کرد و گفت: لازم است یاد و خاطره شهیدان در قالب فرهنگ ایثار و شهادت به هر صورت ممکن از جمله بوسیله فضای مجازی در ذهن مردم و به خصوص جوانان بیش از گذشته مورد توجه واقع شود.

این پژوهشگر حوزه علمیه قم با اشاره به حساسیت حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو ادامه داد: مردم برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، نمایندگانی را انتخاب کنند که با نگاه به ارزش اصیل انقلاب در لحظه های حساس بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند.

حجت الاسلام نوری افزود: امروز دشمن همه توان خود را برای مقابله با اسلام و انقلاب اسلامی بکار گرفته است و این وظیفه تک تک حوزویان است که از هر ظرفیتی برای روشنگری ملت بصیر ایران اسلامی کمک بگیرند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha