پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشگاه قم تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در دوران ظلمت زده امروز باعث احیای ارزش های دینی و الهی نه فقط در ایران بلکه در سطح جهان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام عزیزالله فهیمی، عصر امروز طی سخنانی در همایش ویژه دهه فجر حقوقدانان بسیجی که در سالن جلسات ساختمان آیت الله شهید سعیدی برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب بسیاری از مردم حتی برخی از احکام جزیی دین و حلال و حرام را هم نمی دانستند اما به برکت نهضت حضرت امام(ره) و روشنگری روحانیت انقلابی امروز زمینه ای فراهم شده که احکام اسلامی به گوش همه می رسد حالا ممکن است عده ای ناخواسته یا خواسته به آن عمل نکنند.

وی با بیان این که همه ما باید قدردان امام راحل و شهدای والام مقام باشیم ، گفت: انقلاب اسلامی ایران احیای خداباوری بود و امروز می بینیم که درغرب معنویت و انسان گرایی بسیار کمرنگ شده و لذا آن ها امروز بسیار تشنه معنویت هستند.

این حقوقدان حوزوی همچنین با اشاره به این که انقلاب اسلامی حرف های زیادی برای گفتن در دنیای کنونی دارد، خاطرنشان کرد: گرچه دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی موانع زیادی ایجاد کردند اما به فضل الهی و به برکت قیام الهی حضرت امام(ره) امروز انقلاب اسلامی به منطقه و جهان صادر شده است و برکات آن همچنان ادامه دارد.

وی با بیان این که ما باید با صدور پیام انقلاب اسلامی، محاسن کلام اهل بیت (ع) را به دنیا عرضه کنیم، تصریح کرد: امروز دنیای غرب که مدعی است حقوق بشر در جمهوری اسلامی رعایت نمی شود خودش اعتقادی به حقوق بشر واقعی ندارد و حال آن که انقلاب و نظام دینی ما با تکیه بر خدا به دنبال اجرای حقوق بشر حقیقی است که با فطرت بشر هماهنگی و سازگاری دارد.

رئیس شورای قشر بسیج حقوقدانان همچنین بر لزوم استقامت و بصیرت انقلابی در برابر فتنه ها و توطئه های دشمنان تاکید کرد و افزود: اگر ما در برابر دشمنان وادادگی داشته باشیم این طور نیست که آن ها با ما کنار بیایند و به ما کمک کنند بلکه در سایه رضایت الهی و استقامت است که نصرت الهی و موفقیت حقیقی نصیب ما می شود.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha