دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه مهاباد

حوزه/ امام جمعه مهابادگفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی اتحاد و وحدت خوبی بین مسلمانان جهان وحدت و هم‌‌افزایی ایجاد شده است.

ماموستا عبدالقادر سهرابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با بیان اهمیت نکوداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در برنامه‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر، راهپیمایی 22 بهمن ماه همچنین انتخابات‌های پیش‌رو امید دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نابود می‌کند.

وی دهه فجر را به آحاد مردم تبریک گفت و افزود: حضور و مشارکت اقشار مختلف مردم در برنامه‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر به معنای واقعی کلمه برای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ناامیدکننده است.

ماموستا سهرابی افزود: انقلاب اسلامی ایران برای ملل و کشورهای اسلامی مختلف ارزش‌ها و برکات بسیار زیادی به دنبال داشته است.

وی، ایام دهه فجر را فرصتی مغتنم برای ترغیب مردم جهت حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی دانست، تصریح کرد: آحاد مردم برای تاثیرگذاری در سرنوشت کشورمان در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از احساس مسئولیت مضاعف برخوردار هستند، ولی با این همه در ایام دهه فجر ضمن تبیین ارزش‌های انقلاب، باید آنها را برای حضور پرشور در انتخابات تبلیغ کرد.

امام جمعه مهاباد با اشاره به اینکه برای برگزاری انتخابات پرشور، نهادهای مختلف در بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنین شورای نگهبان مقدمات لازم را فراهم می‌کنند، افزود: آحاد جامعه به زودی در این تصمیم‌گیری بزرگ شرکت کرده و حاصل آراء آنها معلوم می‌شود.

ماموستا سهرابی با بیان اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران یک چهره حقیقی و مطابق با واقعیت را  دین مبین اسلام به جهانیان عرضه کرده‌اند، اذعان داشت: مستکبران عالم گروهک تروریستی داعش و امثال آن را برای بدبین کردن ملت‌ها طراحی کرده‌اند.

وی افزود: دشمنان اسلام و طراحان پشت صحنه این گروهک ترویستی در ظاهر به دنبال نابود کردن این گروهک معاند هستند، اما در عمل و پشت پرده به اعضاء و سران آن تسلیحات نظامی، تجهیزات و امکانات می‌دهند، سران ایادی استکبار جهانی و عربستان سعودی به ویژه آمریکای جهانخوار دست‌شان به خون ملت‌ها آغشته است.

ماموستا سهرابی با اظهار اینکه امام خمینی(ره) به معنای واقعی کلمه و در عمل حامی مستضعفان جهان بوده‌اند، همین طور در پیش گرفتن چنین خط مشی را برای سران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ترسیم کرده‌اند، بیان داشت: ایشان برای برقراری عدالت در جامعه اسلامی تلاش کرده‌اند که ما نیز باید چنین خط و خطوطی دنبال کنیم.

امام جمعه مهاباد خاطرنشان کرد: به برکت پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران، دین الهی با همه شاخص‌ها، ارزش‌ها و معارف حقیقی به جهانیان عرضه شد، هرچند ایادی استکبار جهانی به دنبال ایجاد مشکل و تفرقه در بین مسلمانان هستند ولی کاری از پیش نخواهند برد.

ماموستا سهرابی با بیان اینکه مستکبران عالم اکنون از ناحیه دست‌پرورده‌های خود مانند داعش و امثال آنها آسیب‌پذیر شده‌اند، بیان داشت: اسلام به عنوان یک دین توحیدی جهان‌شمول سرانجام همه ملت‌های دنیا را به آزادی می‌رساند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha