دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام راشد یزدی

حوزه/ توان مديريتی از نعمت هاي خاصي بود كه خداوند متعال به آيت الله واعظ طبسي به تمام و كمال عنايت كرده بود و بايد شيوه مديريت ايشان نشر و بسط داده شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمين راشد يزدي، در مجلس ترحيمي به مناسبت درگذشت آيت الله واعظ طبسي که از سوي قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و بيت آن مرحوم، در رواق امام خميني(ره) حرم مطهر رضوي برگزار شد، گفت: توان مديريتی از نعمت هاي خاصي بود كه خداوند متعال به آيت الله واعظ طبسي به تمام و كمال عنايت كرده بود و بايد شيوه مديريت ايشان نشر و بسط داده شود.

وي با اشاره به اين مطلب كه حكم سرپرستي آستان قدس رضوي، از اولين احكامي بود كه امام خميني(ره) براي آيت الله واعظ طبسي صادر كردند، افزود: كمتر از 2 سال پس از حكم سرپرستي، امام خميني(ره) با مشاهده شيوه مديريت ايشان حكم قطعي توليت آستان قدس رضوي را براي ايشان صادر كردند.

حجت الاسلام و المسلمين راشد يزدي با بيان اين مطلب كه در اسلام براي انجام يك كار به شیوه احسن سه شرط لازم است، تصريح كرد: شناخت موضوع، توانايي انجام كار و همچنين تعهد در انجام آن فعل از مهمترين شروط براي انجام يك كار است كه آيت الله واعظ طبسي در همه زمينه هاي كاري خود داراي تمام اين شروط بودند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha