یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی

حوزه/ امام جمعه شهرستان تاکستان گفت: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی درعرصه های داخلی و خارجی از اقتدار و عظمت برخوردار است، به دلیل وحدت وهمدلی مردم درتبعیت ولایت می باشد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی در گردهمایی ائمه جمعه استان که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم با اشاره به این که روزغدیرخم خلاصه زحمات انبیاء بوده که به بار نشسته و نتیجه می دهد، گفت: همه پیامبران مقدمه حضرت محمد(ص) بودند تا ایشان جانشینی تعیین نمایند.

امام جمعه شهرستان تاکستان با تاکید براین که قرآن وعترت تفکیک ناپذیر بوده و باید پذیرفت که این دو باید درکنار هم باشند، خاطرنشان کرد: اگر کسی بگوید کتاب به تنهایی کافی بوده و نیاز به اهل بیت معصومین(ع) نداریم، این انحراف است.

استاد حوزه علمیه قزوین، با تاکید براین که پیام غدیر در عصر کنونی پیروی از ولایت فقیه است، بیان داشت: انسان باید به نحوه ارزنده ای تابع ولایت و رهبری بوده و رهنمودهای ایشان را سرلوحه امور خود قراردهد.

 حجت الاسلام  والمسلمین اسلامی پیام غدیر را ولایت و استمرار آن دانست و اظهارکرد: همه مردم باید پیرو ولایت باشند، چرا که  اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی از اقتدار و عظمت برخوردار است به دلیل وحدت و همدلی مردم در تبعیت ولایت است.

امام جمعه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: مسئله غدیر یک مسأله غیر قابل انکار است و بزرگترین نعمت را خداوند به ما عطا کرد و روز عید غدیر روز تجدید پیمان با ولایت است.

 وی در پایان با تاکید بر اینکه غدیر متعلق به همه مسلمانان است، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا اهداف غدیر بیش از پیش در جامعه و در بین جوانان ترویج شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha