جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام محمدجواد نیک‌بین

حوزه / مدیر حوزه علمیه کاشمر گفت: دولت های استعماری با انرژی هسته‌ای ایران اسلامی مشکل ندارند بلکه مشکل اصلی آنها با دین اسلام و تمدن اسلامی می باشد لذا تا زمانی که اسلام باشد دشمنان همچنان با ما مشکل دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گناباد، حجت‌الاسلام محمدجواد نیک‌بین، مدیر حوزه کاشمر در اجتماع زائران اربعین حسینی گناباد گفت: یکی از علل ماندگاری یاد و خاطره شهدا از صدراسلام تاکنون تشخیص درست شهدا می‌باشد لذا در شرایط کنونی جامعه نیز باید آحاد مردم بویژه جوانان از وقایع و رویدادها تشخیص درست داشته باشند.

وی اظهارکرد: شهدا به دلیل هم‌نشینی با انسان‌های صالح و خوب در طول تاریخ اسلام در اذهان مردم ماندگار شدند، چراکه انسان برای انتخاب راه خود باید ابتدا رفیق و هم‌نشین خود را انتخاب کند حال اگر رفیق و مأنوس انسان ائمه‌اطهار باشند بدون شک انسان سعادتمند می‌شود.

حجت الاسلام نیک‌بین با بیان اینکه در عرصه سیاسی نیز موضوع انتخاب رفیق و دوست وجود دارد، اذعان‌کرد: آمریکای جنایتکار با توطئه‌های فراوانی که علیه ملت ایران تحمیل کرده است نشان داده است که دوست مناسبی برای کشور ما نمی‌باشد و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی آخرین دلیل عدم اعتماد به آمریکا برجام بود.

وی افزود: ایران‌اسلامی با کشورهایی دوست است که در دوران دشوار انقلاب همراه کشور بوده‌اند و در همین راستا ایران دوست و رفیق سوریه و لبنان می‌باشد چراکه آنان در دوران دفاع مقدس تنها حامیان جمهوری اسلامی ایران بودند.

این محقق حوزوی خاطرنشان‌کرد: آمریکای جنایت‌کار دارای خوی سبوعیت می‌باشد و نمی‌توان این خوی را از آنان گرفت، لذا رفاقت و دوستی با آمریکا اصلا جایز نیست، چراکه ما را به گمراهی می‌کشاند.

مدیر حوزه علمیه کاشمر در ادامه با بیان اینکه اقتصادمذاکراتی تشخیصی نادرست برای رفع مشکلات اقتصادی کشور است، تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب که بارها تاکید کردند تنها راه‌حل رفع مشکلات اقتصادی کشور اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌باشد البته برجام یک تجربه دیگر برای کشور بود که توسط دولتمردان افزوده شد.

حجت الاسلام نیک بین ادامه داد: استکبارجهانی بویژه آمریکای جنایتکار با انرژی هسته‌ای ایران اسلامی مشکل ندارند، بلکه مشکل اصلی آنها با دین اسلام و تمدن اسلامی می باشد، لذا تا زمانی که اسلام باشد دشمنان همچنان با ما مشکل دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha