جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: شیعیان و دلدادگان مکتب اهل بیت(ع) با شعار «هیهات منا الذله» پیوندی نا گسستنی دارند و وعده الهی قطعی است که «أَنَّ الْأَرْضَ يَرِثُها عِبادِيَ الصَّالِحُونَ».

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، در پیامی با قدردانی از شور و شعور حسینی ملت انقلابی ایران، تصریح کرد: عاشورا فرصت زنده نگه داشتن انسانیت در پرتو دین و هنگامه تبلور عشق و ارادت آزاد اندیشان جهان است به ساحت قدسی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام که در گذر قرون و اعصار انوار هدایتگرش تشعشع صراط مستقیم را در دل رهپویان طریق حضرت حق جلوه می بخشد.

وی در ادامه افزود: آنچه عاشورای امسال را عمقی عارفانه بخشید، شهادت عزاداران سیدالشهدا(ع) در اقصی نقاط عالم و تلاش یزیدیان و ابن مرجانه ها بود که در کوردلی جاهلانه خود با حمله به مجالس ذکر مصائب در کشورهای افغانستان، یمن، نیجریه و ... تلاش مذبوحانه نمودند تا جلوه آسمانی را کم فروغ نمایند غافل از این که «وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُون».

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: اینان بدانند فریادهای برخاسته از عمق جان محبان اهل بیت(ع) در تمامی قاره های جهان و طنین دلنشین «لبیک یا حسین(ع)» که با لبیک یا مهدی(عج) و لبیک یا خامنه ای هم نوا بود، نوید اتصال قیام و انقلاب ایران اسلامی به قیام و انقلاب حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و در هم کوبیده شدن تمامی ایادی و اذناب استکبار و شیطان بزرگ خواهد بود، چرا که این دلدادگان با شعار «هیهات منا الذله» پیوندی نا گسستنی دارند و وعده الهی قطعی است که « أَنَّ الْأَرْضَ يَرِثُها عِبادِيَ الصَّالِحُونَ».

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی یادآور شد: مردم حق باور ایران اسلامی و شیفتگان ثارالله امسال را نیز با شور و شعوری حسینی در پاسداشت قیام و حماسه عاشورا تلاش نموده و میهن اسلامی را یکپارچه به حسینیه ای بدل نمودند که ذکر «لبیک یا حسین(ع)» لرزه بر اندام یزیدیان زمان انداخت.

تولیت آستان قدس رضوی در خاتمه پیام خود آورده است: اینجانب به عنوان خدمتگزار حرم اهل بیت(ع) در سرزمین شهیدان برخود فرض می دانم از جوار حضرت ثامن الحجج(ع) خالصانه ترین مراتب سپاس خود را تقدیم آحاد خدام بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام، کارگزاران حضرت در آستان قدس، مردم شریف و فهیم مشهد الرضا که سعی مشکوری را در حسن میزبانی مهمانان حضرت شمس الشموس مبذول داشته تقدیم نمایم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha