سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سند وقف نامه

حوزه/ مراسم رونمایی از سند بزرگترین موقوفه حضرت زهرا(س) در استان خراسان رضوی، با حضور آیت الله علم الهدی و خانواده های شهدای مدافع حرم، در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مراسم رونمایی از سند بزرگترین موقوفه حضرت زهرا(س) در استان خراسان رضوی، ظهر امروز با حضور آیت الله علم الهدی، خانواده های شهدای مدافع حرم و خبرنگاران، در مشهد برگزار شد.

موقوفه فاطمی دارای 1054 متر مربع عرصه و 2276 متر مربع اعیان شامل 15 واحد تجاری و 27 واحد مسکونی در 4 طبقه می باشد و در مشهد، میدان  شهدا، خیابان صاحب الزمان(عج) واقع است.

آیت الله علم الهدی در این مراسم و در جمع خبرنگاران با اشاره به این که مسئله موقوفه حضرت زهرا(س) بسیار با اهمیت است، ابراز داشت: با موقوفه ای که برای اجتماع عظیم فاطمی در نظر گرفته شده، شعائر حضرت زهرا(س) در سال های آینده توسعه بیشتری خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد، مدیر کل اوقاف خراسان رضوی نیز در این مراسم با اشاره به گستردگی موقوفات این استان، گفت: 20 هزار موقوفه به برکت حضرت امام رضا(ع) در خراسان وجود دارد و متاسفانه قبل از موقوفه فاطمی، موقوفات حضرت زهرا(س) تنها کمتر از یک درصد در این استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه موقوفه حضرت زهرا(س) بزرگترین موقوفه در خراسان رضوی است، افزود:  در وقف نامه آن آمده که عواید مربوطه صرف اجتماع عزاداری فاطمی شود.

انتهای پیام/ ح

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha