پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
 حجت الاسلام سمیع الله مردان

حوزه/ حجت الاسلام مردان تصریح کرد: ملت انقلابی ایران، روحیه مقابله با ظلم و استکبار را از فرهنگ عاشورا و اهل بیت(ع) آموخته و شعار «هیهات مناالذله» را عینیت بخشیده است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»درکاشان، حجت‌الاسلام سمیع الله مردان، در گفتگو با خبرنگاران، با گرامی داشت یوم الله سیزدهم آبان، گفت: تسخیر لانه جاسوسی، ماهیت شیطانی آمریکا و مستشاران و جاسوسانی را که کوچکترین موضوعات کشور از جنگ تا مسائل داخلی کشور را برای آمریکا مخابره می کردند، برملا کرد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) از این روز به‌عنوان انقلاب دوم یاد کرده است، خاطر نشان کرد: سیزدهم آبان نماد بارز شکسته شدن ابهت آمریکا و استکبار جهانی نه تنها در بین مردم ایران بلکه همه ملت های آزادی خواه جهان بود.

این کارشناس فرهنگی ادامه داد: ملت انقلابی ایران، روحیه مقابله با ظلم و استکبار را از فرهنگ عاشورا و اهل بیت(ع) آموخته و شعار «هیهات مناالذله» را عینیت بخشیده است.

حجت‌الاسلام مردان، نهضت امام خمینی(ره) را نهضتی فراگیر با نقش آفرینی اقشار مختلف مردم خواند و افزود: در این بین، دانشجویان به دلیل روحیه انقلابی و انگیزه جوانی در خط مقدم و پرچمدار مبارزات بودند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل در ادامه افزود: این قشر جوان و فعال جامعه، به حق یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی هستند که در طول تاریخ مبارزاتی انقلاب و دفاع مقدس، پایه‌های انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

حجت الاسلام مردان با اشاره به لزوم پاسداشت روزهای مهم و تاریخ ساز انقلاب اسلامی، تصریح کرد: دشمن سعی در تضعیف این گونه برنامه ها دارد، اما حضورحداکثری و با شکوه مردم، تمام توطئه های دشمنان را خنثی و به جهانیان اعلام کرد، هیچ فشار و تحریمی اراده ملت ایران را تضعیف نمی‌کند.

این فعال فرهنگی، سنگر امروز دانش آموزان و دانشجویان را علم، معرفت و تحصیل دانست و افزود: مقام معظم رهبری هم بر این نکته تاکید دارند که تقویت و استحکام کشور بر اساس علم و دانش است.‏

حجت الاسلام مردان با اشاره به اینکه دشمن سعی می‌کند هرزه گویی، دین زدایی و علم زدایی را در بین نوجوانان و جوانان رواج دهد، افزود: امروز تکلیف بزرگی به گردن این قشر از جامعه است که با تلاش و مجاهدت در تولید علم، در برابر افکار انحرافی دشمنان اسلام و ایران بایستند

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha