پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فرجی- مدیر حوزه کاشان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فرجی، قرآن را محور حوزه های علمیه دانست و گفت: قرآن محوری ، برکات بسیار زیادی را برای حوزه ها به همراه داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، در حاشیه اختتامیه هفتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه های علمیه کشور، در مشهد اردهال در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، قرآن محوری را در اولویت برنامه های حوزه دانست و گفت: بسیاری از مراجع و علما مفسر قرآن بوده و کتاب های تفسیری گرانسنگی را نوشته اند.

مدیر حوزه علمیه کاشان بابیان این که مقام معظم رهبری فرمودند "حوزه باید قرآن محور باشد"، ابراز داشت: فرمایشات معظم له باعث شد تا حفظ، قرآئت، صوت، لحن، تجوید و روان خوانی تحقیقی در حوزه ای علمیه وارد مراحل جدیدی شود.

وی، برگزاری هفتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه های علمیه کشور در آستان مقدس حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر(ع) را افتخاری بزرگ برای کاشان دانست و گفت:  امیدواریم برگزاری این مسابقات در کاشان زمینه ساز توسعه فرهنگ قرآنی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی، تاکید بر معنا محوری قرآن را مهمترین شاخص و دستاورد این دوره از مسابقات خواند و ابراز امیدواری کرد: برگزاری این مسابقات به میزبانی حوزه کاشان  به عنوان یک الگو و قدم بزرگ  برای دیگر حوزه های کشور باشد.

مدیر حوزه علمیه کاشان در پایان بر ضرورت توسعه برنامه های قرآن محور در مداس و تربیت طلاب قرآنی تاکید کرد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha