یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قرآن

حوزه/ پس از رقابت طلاب حافظ قرآن، در هفتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه، نفرات برتر این رشته از سوی هیئت داوران این مسابقات، معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از کاشان، شب گذشته مسابقات بخش حفظ کل قرآن کریم، حفظ ۲ جزء، اذان و ترتیل خوانی با حضور برترین های کشور و داوران ملی در امامزاده علی بن محمد باقر(ع) مشهد اردهال برگزار شد که در پایان این رقابت ها نفرات برتر معرفی شدند.

بر این اساس، حسین خانی بیدگلی و سجاد واعظی منفرد از قم، احمد خلیل زاده از خوزستان، محمد داوریان از استان قم و مهدی حبیبی از استان قم حائز رتبه عالی شدند و مهدی رجبی از قزوین نیز به عنوان شایسته تقدیر دست یافت.

در بخش حفظ 20 جزء نیز به ترتیب احمد معتمدی، محمد علی شریعتی و محسن عبدی هر سه از حوزه علمیه اسان قم به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

در بخش قرائت ترتیل نیز سید حمیدرضا مقدس دستجردی و محمدرضا احمدی از استان قم، حمیدرضا اسکندری از استان فارس و علی پور سینا از استان اصفهان حائز رتبه عالی شدند.

همچنین حمید حسینی از خراسان رضوی، سید علیرضا میرجلیلی از یزد، سید حامد مهدی زاده از قم و علی ابراهیمی از قم نیز شایسته تقدیر شدند.

در بخش اذان نیز محسن زهدی علیپور نیز به عنوان برترین موذن حوزوی کشور انتخاب شد.

گفتنی است، هفتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه، عصر امروز با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور با تجلیل از برگزیدگان، به کار خود پایان می دهد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha