چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 339072
۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷
13 آبان

حوزه/ علما، فضلا، روحانیون و طلاب همگام با امت غیور ایران اسلامی در صفوف به هم پیوسته و متحدانه در تظاهرات یوم الله 13 آبان شرکت خواهند کرد و شعار "هیهات مناالذله" را مصداق عملی خواهند بخشید.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری «حوزه»، مدیریت حوزه علمیه استان گلستان به مناسبت 13 آبان و عاشورای حسینی بیانیه ای به شرح ذیل منتشر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

سیزدهم آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، امسال رنگ و بوی حسینی به خود گرفته و با عاشورا همراه شده است. 13 آبان نقطه عطف مبارزه مردم سرافراز ایران اسلامی در انتخاب و پایه گذاری حکومت مردم سالاری دینی، یادآور رشادت‌های امام حسین و یارانش در صحرای کربلاست.

این روز نقطه پیوند برگ های زرینی از تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی و یاد آور جهاد مؤمنان، علیه کفر، ظلم و ستم به رهبری شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار است.

هم زمانی این روز بزرگ در سال جاری با سالروز شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) بیانگر همگرایی و وحدت ملی و تبعیت از امام  و ولی فقیه آگاه زمان است.

حال که این 2 مناسبت بزرگ با یکدیگر پیوند خورده اند باید از این فرصت نهایت استفاده را کرد تا خود را برای صف آرایی در مقابل جبهه باطل آماده کرده و مقتدرانه در برابر دسیسه های دجال زمان خود بایستیم.

باید هوشیار باشیم و یزید زمان خود را بشناسیم. در صحرای کربلا آب را بر امام حسین(ع) و یارانش بستند و اکنون تحریم های اقتصادی حکایت از ظلم و ستم همان زمان را دارد. آری به راستی امریکا و صهیونیسم یزیدیان زمان ما هستند.

علما، فضلا، روحانیون و طلاب حوزه علمیه استان گلستان ضمن محکوم کردن اقدامات خصمانه دشمنان اسلام، همگام با امت غیور ایران اسلامی در صفوف به هم پیوسته و متحدانه در تظاهرات یوم الله 13 آبان شرکت خواهند کرد و با تاسی از مقتدای آزادی خواهشان شعار "هیهات مناالذله" را مصداق عملی خواهند بخشید تا به فضل خداوند متعال، حماسه‌ای دیگر از اقتدار و عظمت ایران اسلامی خلق گردد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha