پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
علی حبیبیان - ستاد اقامه نماز یزد

حوزه/ آیین تجلیل از خیرین مدرسه علمیه امام خمینی(ره) یزد، پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله محمد رضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و مدیر حوزه علمیه استان، در این مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیین تجلیل از خیرین مدرسه علمیه امام خمینی(ره) یزد، پیش از ظهر امروز  با حضور آیت الله محمد رضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و مدیر حوزه علمیه استان، در این مدرسه برگزار شد.

حجت الاسلام علی حبیبیان، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ع) یزد در این مراسم با اشاره به اهمیت کار خیر و احسان در دین مبین اسلام، گفت: در آیات و روایات توصیه فراوانی به کار خیر، احسان و نیکوکاری شده است.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم می فرماید: «هرگز به نیکى دست نیابید مگر این که از آنچه دوست دارید انفاق کنید، و هر چه انفاق کنید، قطعا خدا از آن آگاه است»، اظهار کرد: انفاق در نزد خداوند متعال از اجر و پاداش فراوانی برخوردار است و انسان ها می توانند از آنچه که دوست دارند انفاق کنند تا به این اجر دست پیدا کنند.

حجت الاسلام  حبیبیان افزود: انفاق ذخیره ای برای آخرت است و در برخی از مواقع برای تأثیرگذاری بیشتر در میان مردم، بهتر است تا در آشکارا انجام گیرد.

برپایه این گزارش، در این مراسم از حجت الاسلام محمد شمس، مدیر حوزه استان، مهندس محمد رضا عظیمی زاده شهردار یزد ، اعضای هیئت امنای مدرسه امام خمینی(ره)، رضا ذوالفعلی نژاد، مدیر کل زندان های استان یزد و شهمیر صاحبی، رئیس کانون اصلاح و تربیت استان تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha