جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 397566
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
عضو جدید شورای حوزه علمیه یزد

حوزه/ در جلسه شورای حوزه علمیه استان یزد، حجت الاسلام و المسلمین سید شاکر اردکانی به عنوان عضو جدید این شورا معرفی شد.

 به گزراش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، در جلسه شورای حوزه علمیه استان یزد، حجت الاسلام و المسلمین سید شاکر اردکانی، امام جمعه اردکان، به عنوان عضو جدید این شورا معرفی شد.

در ادامه این جلسه، آیت ‌‌الله ناصری نماینده ولی‌ فقیه و امام‌ جمعه یزد با بیان این‌که یزد از سابقه درخشانی در زمینه علم و پرورش عالمان دین برخوردار بوده است، افزود: مردم یزد دارای استعداد‌های قوی و خوبی هستند که شایسته است از این استعدادها در خصوص رشد دانش حوزوی در استان بهره گرفته شده و  امیدواریم یزد نیز مانند سابق که علمای برجسته ای را در حوزه های علمیه پرورش می داد، عمل کند تا شاهد پیشرفت روز افزون حوزه های علمیه باشیم.

همچنین مدیر حوزه‌ علمیه استان در ادامه جلسه  با تأکید بر حضور علما و شخصیت‌های تأثیرگذار در استان‌ها و شهرهای مختلف کشور، خواستار برنامه‌ریزی برای تحصیل و تدریس تا سطح اجتهاد در مناطق مختلف شد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس افزود: باید از تمام ظرفیت خود برای برنامه‌ریزی و طراحی ساز و کار مناسب جهت رسیدن به این امر استفاده کنیم تا با ‌تربیت طلاب دانشمند و متخلق، شهر‌ها و نقاط مختلف کشور از حضور شخصیت‌های علمی و تأثیرگذار بهره بگیرند.

بنابر این گزارش، «بحث شهریه طلاب»،«استفاده از بودجه و اعتبارات و گزارشات در این رابطه» و «گزارش معاون آموزش حوزه استان در خصوص برنامه های این معاونت» از دیگر مباحث مطرح شده دراین جلسه بود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha