شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید محمدعلی شهیدی محلاتی - بنیاد شهید

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی گفت: تمامی دشمنان اسلام از جمله داعش باید بدانند مردم ما تا آخرین قطره خون خود، حامی مستضعفان و مظلومان، به ویژه مظلومان کشور های اسلامی از جمله فلسطین و سوریه هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی محلاتی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران، به خبرنگار خبرگزاری «حوزه» گفت: مردم ما حامی مستضعفان جهان هستند و حضور مردم این پیام را به دنیا مخابره می کند که هیچ گاه آرمان حمایت از مظلومان را فراموش نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه روز قدس مسئله ای است که همه مردم ایران تحت تاثیر آن قرار دارند، ابراز داشت: مردم ما چون حامی مستضعفین هستند، همیشه در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پیدا می کنند و با این کار تجدید پیمانی نیز با آرمان های والای امام خمینی(ره) دارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تاکید بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و قرآن است، افزود: یقیناً حضور مردم حکایت از آن دارد که هیچ گاه دست از آرمان های خود بر نخواهند داشت و هر کجا در هر نقطه ای از جهان مظلومی وجود داشته باشد، از آنان حمایت خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی با بیان اینکه برای مردم ما تفاوتی ندارد که مظلومان در سوریه و عراق و هرجای دیگر از نقاط دنیا باشند، گفت: تمامی دشمنان اسلام از جمله داعش باید بدانند که مردم ما تا آخرین قطره خون خود حامی مستضعفان و مظلومان به ویژه مظلومان کشور های اسلامی، از جمله فلسطین و سوریه هستیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه روز قدس نمادی برای حمایت از مظلومان جهان است، تصریح کرد: امام خمینی(ره) ایده روز جهانی قدس را مطرح کردند تا تلاش دشمنان برای کم رنگ نشان دادن حمایت از مظلومین خنثی شده و این روز باید زنده بماند تا در نهایت شاهد نابودی مستکبران جهان باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha