پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام موسوی مدیر حوزه کرمانشاه در دیدار با خانواده شهدا

حوزه / مدیر حوزه علمیه کرمانشاه اقتدار و امنیت انقلاب اسلامی را مرهون خون مطهر شهدا دانست و گفت: اقتدار انقلاب اسلامی موجب دلگرمی و تقویت جوانان در خارج از مرزها شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی با حضور در منزل طلبه شهید محمد جواد فیاض مهر عنوان داشت: شهدا با دین و مذهب ارتباط تنگاتنگی داشتند و نسبت به فراگیری سیره علمای دین مشتاق و علاقه مند بودند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: شهدا به فرمان ولی امر مسلمین لبیک گفتند و در دوران دفاع مقدس درس بزرگی به طاغوتیان زمان دادند.

این استاد حوزه علمیه ابراز داشت: امام خمینی (ره) عصاره تمام علما و بزرگان دین در راستای اجرای مسائل دینی بود که پس از انقلاب اسلامی بر علیه تمامی طاغوتیان و مستثمران جهان در راستای حق خواهی مظلومان جهان بپا خواست.

وی ادامه داد: به برکت خون شهدا جمهوری اسلامی ایران سرافراز و امن گردید، اقتدار انقلاب اسلامی موجب دلگرمی و تقویت جوانان شده است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی یادآور شد: شهدا موجب بیمه ساختن انقلاب شدند و دشمن را در جنگ سخت شکست دادند به همین دلیل دشمن درصدد جنگ نرم و ناتوی فرهنگی افتاد، زمانی دشمن موفق خواهد شد که تفکر جوانان و نوجوانان غربی گردد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه اظهار داشت: امروزه تکلیف روحانیتی که دایه دار پرچم شهدا هستند سنگین تر و خطیرتر است، خانواده های شهدا نیز افکار و مکتب شهدا را با همدلی و همزبانی در جامعه بازگو نمایند.

این استاد حوزه علمیه در پایان بیان داشت: مسئولان و خدمتگزاران انقلاب نسبت به تقویت مسائل فرهنگی و به کارگیری جوانان انقلابی و مذهبی در این عرصه اهتمام ویژه داشته باشند تا جامعه از خطرات و آسیب های اجتماعی و فردی مصون بماند.

در پایان حجت الاسلام اسماعیل قبادی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطراتی از شهید محمد جواد فیاض مهر و دوران انقلاب اسلامی بازگو کرد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha