جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدحبیب الله موسوی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به دریافت حقوق های کلان از سوی برخی از مدیران گفت: اگر عده ای به ارزش ها و آرمان های امام راحل و شهدا پشت پا زدند، سریعأ با آن ها برخورد شود و حقوق های کلان به خزانه بیت المال عودت گردد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص حقوق های کلان برخی از مدیران، گفت: دریافت حقوق های نجومی، هجوم به ارزش های انقلاب و اسلام است، لذا این امر باید به طور جدی پیگیری شده و حقوق های کلان که توسط برخی مدیران دریافت گردیده، به خزانه بیت المال عودت داده شود.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: برخی از نهادها و بانک ها که با نام خدمت به ملت و یا رنگ و لعاب مذهبی تأسیس و راه اندازی شده اند، باید نسبت به عملکرد آن ها نظارت دقیق تری صورت گیرد که مدیران سازمان ها  از پست و منصب خود سوء استفاده نکنند.

وی با بیان اینکه مبارزه با استکبار، مبارزه با زیاده خواهی است، ابراز داشت: افرادی که روحیه خدمت و اسلامیت خود را از دست بدهند، به زیاده خواهی مبتلا می شوند و از حسن اعتماد مردم و رأفت اسلامی سوء استفاده می کنند، قطعأ این گونه افراد در مسیر استکبار حرکت کرده و از مستکبران هستند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در ادامه افزود: نظارت و بررسی بر عملکرد مدیران باید دقیق تر صورت گیرد تا مجالی برای سوء استفاده و دریافت حقوق های کلان به وجود نیاید و اگر عده ای به ارزش ها و آرمان های امام راحل و شهدا پشت پا زدند، سریعأ با آن ها برخورد شود و حقوق های کلان به خزانه بیت المال عودت گردد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پایان به هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ملت غیور انقلاب با تمام وجود از اسلام و انقلاب و خاک و وطن خود در دوران دفاع مقدس صیانت کردند، لذا تنها سپاسگزاری شایسته از مردم، خدمتگزاری صادقانه و پاکدستی است که این مهم از سوی مسئولان نظام باید رعایت گردد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha