چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام احمد سالک

حوزه/ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دریافت حقوق های نجومی تجاوز به بیت المال و پایمال کردن حقوق آحاد مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، در مورد دریافت حقوق های نجومی توسط برخی مسئولین، گفت: در اداره نظام جمهوری اسلامی اجرای عدالت بسیار مهم است، برخورد با هر گونه تبعیض و تجاوز از اصول اسلامی است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه  داد:  حفظ بیت المال در نظامی که بصورت اسلامی اداره می شود، بسیار اهمیت دارد، زیرا هم حق الناس و هم حق الله است، لذا هر گونه تجاوز به بیت المال سرقت اموال عمومی است.

وی بیان کرد: افرادی که حقوق های نجومی دریافت کرده اند، سارقین بیت المال هستند و تمامی افرادی که در این مورد نقش دارند باید به قوه قضایه سپرده شوند و این گناه و خطایی نا بخشودنی است، قوه قضائیه باید با جدیت این افراد را محاکمه کند، دولت یازدهم نیز مسئول این رخداد است.

حجت الاسلام والمسلمین سالک با اشاره به موج نارضایتی از حقوق های نجومی که در بین مردم به وجود آمده، گفت: این ملت برای حفظ نظام خون و شهید داده اند و نمی توانند این گونه مسائل را تحمل کنند، مردم تحمل یک لحظه شنیدن این بی عدالتی راندارند، دلیل آن این است که با قناعت و سختی دست و پنجه نرم کرده اند تا توانستند جنگ تحمیلی را به پیروزی به پیش ببرند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس، در مورد احیای حق پایمال شده مردم، تصریح کرد: باید این حقوق ها به بیت المال بازگردانده شود، این یک فساد عظیم است که در دل نظام شکل گرفته و مسئله تنها با عزل متخلفان حل نخواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha