پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک

حوزه/ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از نظر تهاجم فرهنگی در شرایط بسیاری سختی هستیم و دشمنان هجمه وسیعی در این عرصه به نظام وارد می‎کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجتالاسلام والمسلمین سالک امروز در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با آیت الله العظمی نوری همدانی گفت: این دیدار امروز در راستای وظیفه اصلی این کمیسیون و استماع نظرات جامع مراجع عظام صورت گرفته است.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از علاقه مندان به حوزه های علمیه هستند و قطعا تمام تلاش خود را در جهت توسعه کمی و کیفی فعالیت های حوزوی انجام خواهند داد.

وی افزود: ارتباط کمیسیون فرهنگی با حوزه و مراجع از مهمترین رسالت‏های این نهاد است و نظرات مراجع عظام در فعالیت های آینده کمیسیون قطعا مد نظر خواهد بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از نظر تهاجم فرهنگی در شرایط بسیاری سختی هستیم و دشمنان هجمه وسیعی در این عرصه به نظام وارد میکنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به همین جهت سیاستهایی در کمیسیون فرهنگی دنبال می شود که مطالب رهبری و مراجع نیز در نظر گرفته میشود؛ توسعه زیرساختهای فرهنگی و دینی در کشور از جمله سیاستهای اصلی این عرصه است.

حجتالاسلام و المسلمین سالک حوزه را مرکز تولید کننده محتوای ارزشهای انقلاب اسلامی، دانست و گفت: باید نیازهای داخلی و خارجی در این عرصه پاسخ داده شود؛ امروز تشنگان بسیاری برای نوش کردن معارف اسلامی در دنیا وجود دارد و حوزهها باید این پاسخگویی را داشته باشند.

وی گفت: امروز با حاکمیت نظام اسلامی پیشرفتهای بسیار خوبی در این عرصه داشتهایم و امیدواریم بتوانیم با احصای نقطه نظرات مراجع عظام ضوابطی را در کشور ایجاد کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha