شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سالک گفت: امروز جریان نفوذ شکل علمی به خود گرفته، به طوری که چهره های صهیونیستی همچون گودمن در قالب فعالیت علمی وارد کشور شده و در دانشگاه ها سخنرانی می کنند و پس از بازگشت به رژِیم جعلی صهیونیستی گزارش می دهند.

حجت الاسلام احمد سالک در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان با گرامیداشت یوم الله ۹ دی، به جریان نفوذ اشاره کرد و گفت:  جریان نفوذ از ناحیه قدرتمندان و ظالمان جهانی به عنوان یکی از ابزار های مهم دشمن برای ورود به تشکیلات نظام اسلامی سازماندهی شده است.

وی در ادامه افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد نفوذ های سنگین دشمن بوده ایم به عنوان مثال بنی صدر دستپخت سلطه جهانی بود که به اشکال مختلف وارد کشور شد و تا ریاست جمهوری نیز پیش رفت، همچنین در مجلس اول شورای اسلامی و حتی زمان جنگ با این جریان روبرو بوده ایم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: جریان نفاق که بیش از 17 هزار نفر از جمله شهدای محراب را ترور کرد، در سایه این جریان نفوذ قرار دارد و امروز نیز شکل علمی به خود گرفته که چهره های صهیونیستی همچون گودمن در قالب فعالیت علمی وارد کشور می شوند و در دانشگاه ها سخنرانی می کنند و پس از بازگشت به رژِیم جعلی صهیونیستی گزارش می دهند.

وی ادامه داد : فروپاشی شوروی از طریق دانشگاه ها و نفوذ بر روشنفکران انجام شد؛  از این رو در کشور ما نیز جریان نفوذ وارد شد که بخشی از آن در مراکز علمی و بخشی در جریان تشکیل و ساماندهی عناصر ضد ارزش و ضد انقلاب در قالب فتنه های مختلف همچون فتنه 88 است.

حجت الاسلام والمسلمین سالک ادامه داد: غالب جریان نفوذ جریان جین شارپ بود که مبتکر انقلاب های مخملی است و با این حرکت توانسته در گرجستان و برخی کشورها حکومتی را پس از سرمایه گذاری بیش از 10 میلیون دلار تغییر دهد.

وی در ادامه افزود: فتنه 88 در ایران با الگو گیری از حرکت جین شارپ و بکارگیری افراد مختلف و با رمز تقلب و اردوکشی خیابانی انجام شد که این فتنه توسط آمریکا و با به کارگیری 17 اپوزسیون خارج از کشور و با دلار مصوب کنگره آمریکا ساماندهی و توسط جریان سورس وارد ایران شد که با دیدار با برخی سران فتنه و ارائه آموزش هایی در قالب انجمن های مختلف بستر فتنه 88 را سامان دادند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه تاکید کرد: جریان نفوذ امروز نیز با ارائه طرح های کارشناسی و اهداف شیطانی در کشور ادامه دارد.

وی ابراز کرد: در فتنه 88 چون موضوع، مدیریت جهانی داشت، سفارت انگلستان، فرانسه و کشورهای مختلف بستر این حرکت بودند و پس از آن کمیته ایکس در تهران تشکیل شد و کمیته های مکان یابی، پشتیبانی مالی، رسانه و عملیات از زیرمجموعه های آن بودند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این کمیته ها با 14 هدف از جمله انداختن خیمه اسلام و انقلاب، براندازی جمهوری اسلامی و دور کردن مردم از اندیشه های امام و رهبری آغاز به کار کرده و فتنه را کلید زدند.

وی  در رابطه با جریان نفوذ در کشور گفت: اخیرا نیز جریان نفوذ با استفاده از مهره ای به نام آفرین چیت ساز از طریف سفارت فرانسه تعدادی از مدیران را آلوده کرد که این جریان هنوز هم در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... ادامه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سالک در رابطه با نقش مقام معظم رهبری در خنثی سازی فتنه دشمن، افزود: ایشان با فراخوان روسای ستادهای نامزدها و مدیریت قوی، توانستند فتنه را کنترل و فشار را به صاحبان آن بازگرداند.

وی در ادامه افزود: این فتنه بزرگ با بصیرت و حضور به موقع مردم و تدبیر رهبری نهم دی 1388 در سراسر کشور و8 دی ماه در اصفهان خنثی شد و حرکت بزرگی در کشور شکل گرفت و این فتنه محکوم شد، اما رهبری فرمودند فتنه بزرگتری در راه است که باید همواره مراقب بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با رسالت مبلغین در زمینه خنثی سازی فتنه های آخر الزمان، گفت: همه مبلغین برای مقابله با فتنه باید به میدان بیایند و به مردم بصیرت ببخشند، چراکه هر کجا علما مردم را آگاه ساخته اند تمام نقشه های دشمن نقش برآب شده است.

۳۱۳/۳۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha