جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام المسلمین نصرالله پژمانفر

حوزه/  نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال جاری ۲۰۰میلیارد تومان برای حمایت از جامعه قرآنی تخصیص داده شده بود که تاکنون یک ریال هم پرداخت نشده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام المسلمین نصرالله پژمانفر در هم اندیشی مدیران موسسات وخانه های قرآنی خراسان رضوی، درخصوص حمایت های صورت گرفته از جامعه قرآنی کشور، تصریح کرد: پیگیری های لازم برای حل مشکلات جامعه قرآنی صورت گرفته، اما باید مشکلاتی از این دست به صورت دسته جمعی مورد بررسی قرار گیرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: سعی دارم در دفتر خود حداقل فردی را برای پیگیری مشکلات جامعه قرآنی انتخاب کنم تا مکاتبات لازم را در ادارات سطح مشهد پیگیری کند.
 
نماینده مردم مشهد و کلات درمجلس شورای اسلامی درخصوص بودجه های تخصیص گرفته به جامعه قرآنی، اذعان داشت: سال 94 در مجلس 200 میلیارد بودجه تخصیص داده شد اما با وجود تخصیص تاکنون یک ریال هم پرداخت نشده است.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی گفت: درمجلس فراکسیونی وجود دارد که از هر استانی از مجمع نمایندگان استان یک نفر در این فراکسیون برای پیگیری کارهای قرآنی حضور دارد و خود نماینده به صورت خاص کارها را در استانداری ها پیگیری می کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین پژمانفر در پایان سخنان خود برای حل مشکلات جامعه قرآنی در استان گفت: تمام پیگیری های ما در قالب قانونی خواهد بود و سعی داریم اداره های استان را برای حل مشکلات جامعه ی قرآنی بسیج کنیم.
 
انتهای پیام/ا

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha