چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام پژمانفر

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین پژمان فر با بیان اینکه مقام معظم رهبری توجه ویژه ای به مرکز خدمات دارند گفت: ارائه خدمات خالصانه توسط مرکز خدمات موجب استمرار و تعمیق حوزه‌های علمیه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین پژمان فر دوشنبه شب در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با رئیس مرکز خدمات در سالن جلسات این مرکز در قم با اشاره به مشکلاتی که طلاب در راه فرا گرفتن علوم دینی با آنها مواجه هستند گفت: طلبه‌های بسیاری داشته‌ایم که به دلیل نداشتن حداقل امکانات نتوانسته‌اند به تحصیل خود ادامه دهند.
وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های مرکز خدمات بیان کرد: برگزاری همایش تجلیل از فرزندان ممتاز تحصیلی موجب شده است که احساس عزتی در فرزندان ممتاز حوزویان ایجاد شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در گذشته وقتی روحانی یا عالمی از دنیا می‌رفت خانواده او با مشکلات بسیاری رو به رو می‌شد، چراکه نه درآمدی داشت و نه مستمری‌ای دریافت می‌کرد.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری توجه ویژه ای به مرکز خدمات دارند گفت: ارائه خدمات خالصانه توسط مرکز خدمات موجب استمرار، کیفیت پیدا کردن و تعمیق حوزه‌های علمیه شده است.
حجت الاسلام و المسلمین پژمان فر افزود: کارکنان مرکز خدمات بدون هیچ منتی مشغول خدمت به طلاب علوم دینی هستند تا بتوانند به تحصیل خود ادامه دهند.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha