یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شرف الدین ملک حسینی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ملک حسینی ضمن قدردانی از برنامه مرکز خدمات در تکریم معمرین گفت: اینکه علما تا زمانی که فعالیت می‌کنند مورد احترام باشند و زمانی که توان فعالیت ندارند فراموش شوند، اتفاق خوبی نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین ملک حسینی صبح امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین ربانی، رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه با بیان اینکه خدمت به طلاب توفیق بزرگی است، گفت: خداوند عنایت ویژه‌ای به شما داشته است که بازوی ولی‌فقیه در خدمت به طلاب و روحانیون هستید.
وی ضمن قدردانی از برنامه مرکز خدمات در تکریم معمرین گفت: اینکه علما تا زمانی که فعالیت می‌کنند مورد احترام باشند و زمانی که توان فعالیت ندارند فراموش شوند، اتفاق خوبی نیست.
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مرکز خدمات با اجرای برنامه دیدار با معمرین به این پیشکسوتان عرصه علم و تبلیغ، امید و نشاط می‌دهد و همچنین موجب نشاط افراد خانواده او نیز خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه زوج‌های جوان طلبه توسط مرکز خدمات گفت: مشاوره قبل و بعد از ازدواج تأثیر بسیاری در موفقیت زندگی مزدوجین دارد و مرکز خدمات با برگزاری این دوره‌ها گام بسیار مهمی برداشته است.
حجت الاسلام و المسلمین ملک حسینی تصریح کرد: امروزه سبک زندگی تغییر کرده و مشغولیت والدین موجب شده است که فرزندان از پدر و مادر دور شوند؛ تغییر سبک زندگی نیازمند آموزش‌های مناسب است و تمام افراد جامعه به چنین دوره هایی نیاز دارند.

انتهای پیام/313/30

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha