جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حقوق های نجومی

حوزه/ یک محقق حوزوی با اشاره به لزوم برخورد جدی و خارج از شعار مسئولان با متخلفان گفت: همه مسئولان باید در زمینه برخورد با متخلفان به صورت جدی اعلام موضع کنند و از رفتار شعاری بپرهیزند.

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی ، استاد حوزه در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به مساله حقوق های نجومی اظهار داشت: مسئولان  باید در باره حقوق های نجومی با شدت عمل برخورد کنند.

وی با اشاره به مسائلی که در صدر اسلام نظیر چنین موضوعاتی را رقم زد گفت: حقوق نجومی کارگزاران، اختلاس، اشرافیت مارا یاد ابوذر و فریادهایش می اندازد.

استاد جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به فعالیت و روشنگری ابوذر غفاری در این زمینه در صدر اسلام گفت: ابوذر غفاری نماد مبارزه با اشرافیت مسئولان  در حکومت بود.

وی با اشاره به لزوم برخورد جدی و خارج از شعار مسئولان  و دولتمردان با متخلفان خاطر نشان کرد: همه مسوولان باید در زمینه برخورد با متخلفان به صورت جدی اعلام موضع کنند و از رفتار شعاری بپرهیزند.

حجت الاسلام شعبانی تصریح کرد: لزوم استرداد پول های نامشروع به بیت المال و برکناری متخلفان به جای پذیرش استعفا کمترین برخورد و ملایم ترین برخوردی است که می توان با مجرمان این مساله انجام داد.

وی در پایان با بیان این که امروز نیازمند برخورد جدی مسئولان  با حقوق های نجومی هستیم گفت: ابوذر نماد مبارزه با اشرافیت بود چقدر امروز نیاز به فریاد های ابوذر داریم.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha