شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حقوق های نجومی

حوزه/ ماجرای حقوق های نجومی نشان دهنده این است که برخی از مدیران، به ارزش های انقلاب و نظام پایبند نیستند و آن ها را زیر پا گذاشته اند و این مصداق هجمه به ارزش های نظام است.

حجت الاسلام روح الله نجفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان درباره ماجرای حقوق های نجومی که در رسانه ها مطرح شد و با واکنش رهبر معظم انقلاب و مردم همراه بود، گفت: در جریان شکل گیری انقلاب دیدگاه امام (ره)و انقلابیون این بود که مسئولان پاک دست و پایبند به ارزش های انقلاب و اسلام باشند.

وی ادامه داد: ماجرای حقوق های نجومی نشان دهنده این است که برخی از مدیران، به ارزش های انقلاب و نظام پایبند نیستند و آن ها را زیر پا گذاشته اند و این مصداق هجمه به ارزش های نظام است.

حجت الاسلام نجفی در ادامه افزود: در نظام اسلامی، ارزش این است که مردم به اهداف و ارزش های انقلاب پایبند باشند و این موضوع وقتی اتفاق خواهد افتاد که در درجه اول مسئولان به این ارزش ها پایبند باشند.

استاد حوزه علمیه همدان ادامه داد: در هر جامعه ای مسئولان الگوی مردم هستند و وقتی مردم ببینند که مدیران به ارزش های جامعه و نظام پایبند نیستند و آن ها را زیر پا می گذارند، نسبت به آن نظام دلسرد و بدبین می شوند و این عدم پایبندی به ارزش ها به آن ها نیز سرایت می کند.

وی خاطرنشان کرد: برخی مدیران به بهانه خالی بودن خزانه اقدامی در جهت رونق اقتصاد کشور نمی کنند و از ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی سرباز می زند، این در حالی است که شاهد حقوق های نجومی هستیم و این یک تناقض را در اذهان جامعه ایجاد می کند.

استاد حوزه علمیه همدان تصریح کرد: اگر نگاه به تولید داخل و موضوع اقتصاد مقاومتی باشد، هرگز مسایلی مانند حقوق های نجومی و مشکلات اقتصادی برای کشور پیش نخواهد آمد.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به دلایل عملی نشدن سیاست ها و اهداف اقتصاد مقاومتی، گفت: متاسفانه نگاه برخی مدیران به غرب و بیرون از مرزها است و راه پیشرفت و حل مشکلات را در این نگاه می بینند.

وی در پایان گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، کسانی که نگاهشان به غرب است و کشور را به غرب وصل می کنند، نشانه بی عقلی آن هاست، این نگاه باعث عدم تحقق اقتصاد مقاومتی و وابستگی اقتصادی کشور می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha