جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شب قدر

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان این که شب قدر شب هجرت از گناه و معاصی به سمت معنویات و خوبی ها است، ابراز داشت: شب قدر شب قداست نفس و امید به بخشیده شدن انسان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه محفل نورانی انس با قرآن با حضور طلاب و روحانیون، علما و فضلا و اساتید حوزه و دانشگاه در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) استان کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام حسین قبای با حضور در این مراسم عنوان داشت: شب قدر شب پاکی و ذکرهای آسمانی است که خداوند متعال اشک ها و دعاهای مؤمنان را اجابت نموده و آن ها را مورد عنایت و مغفرت خود قرار می دهد.

 معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: شب قدر، شب رها شدن از زمین است و فرصت تقرب به خداوند و دوستی با معنویات و مکتب انبیاء الهی را به انسان ها می دهد.

وی با بیان اینکه شب قدر شب هجرت از گناه و معاصی به سمت معنویات و خوبی ها است، ابراز داشت: شب قدر شب قداست نفس و امید به بخشیده شدن انسان است.

این محقق حوزوی با اشاره به اینکه اگر حقایق و مفاهیم قرآن در جهان تبیین شود تأثیر گذار خواهد بود، تصریح کرد: عمق و ژرفای حقایق قرآن کریم مملو از تعالی معنوی، سیره انبیاء الهی و برکات الهی است تمسک به آیات قرآن سعادت بخش و امید بخش انسان ها است.

حجت الاسلام قبادی ابراز داشت: الفاظ، معانی و تفاسیر قرآن سراسر معجزه و هدایت است، طلاب حوزه های علمیه معجزات الهی را به صورت گسترده در جامعه تبیین نمایند.

وی در پایان عنوان داشت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تقویت اعتقادات و اخلاق مردم به واسطه انس با قرآن کریم و تلاوت روزانه آیات نوربخش آن می باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha