شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل

حوزه/ معاون مالی و اقتصادی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، تحقق اقتصاد مقاومتی را نیازمند نگاه و عمل جهادی دانست و تصریح کرد: با توجه به نیاز امروز جامعه، باید شاخصه های اقتصاد مقاومتی تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، مهدی ایرانی، معاون مالی و اقتصادی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، در جمع طلاب و روحانیون و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر، گفت: حوزه علمیه مرکز فضیلت های اخلاقی و محل پرورش عالمان دینی است که هیچ گاه اسیر غرور و تکبر نمی شوند.

معاون مالی و اقتصادی صنایع کشتیرانی ایران ادامه داد: طلبگی و تحصیل در حوزه های علمیه، بسیار مقدس و ارزشمند است، لذا طلاب با ایمان قلبی و عزمی راسخ درخت انقلاب را حفظ و با آفاتش مبارزه نمایند.

وی در ادامه افزود: طلاب معدن اخلاص، تقوا، معنویت و ایثار و فداکاری در راه اسلام و انقلاب هستند و همواره روحیه جهادی و ایثار خود را در راستای صیانت از نظام به جهانیان نشان داده اند.

ایرانی خاطر نشان کرد: تبیین و تشریح بیانات رهبر معظم انقلاب در جامعه باید به واسطه طلاب و روحانیون صورت گیرد و با توجه به نیاز امروز جامعه، شاخصه های اقتصاد مقاومتی در میان مردم بازگو شود.

معاون مالی و اقتصادی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران افزود: باید با نگاهی تخصصی بسترهای تولید ملی و تکیه بر توان داخلی فراهم گردد، تولیدی که مبتنی بر فکر و اندیشه اسلامی باشد موجب پویایی و بالندگی نظام در تمام زمینه ها به خصوص جنبه اقتصادی خواهد شد.

وی در پایان، تحقق اقتصاد مقاومتی را نیازمند نگاه و عمل جهادی دانست و اظهار داشت: تلاش مجدانه مسئولان در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی و همچنین خرید کالای ایرانی از سوی مردم قطعأ نیاز نظام را به کشورهای خارجی تا حدود بسیار زیادی کم خواهد کرد.

 در این مراسم همچنین حجت الاسلام مجید بنی عامریان، مدیر مدرسه امام خمینی (ره) با ارائه گزارشی روند و پیشرفت پروژه های عمرانی این مدرسه را بیان کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha