پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
یادواره شهدای روحانی سنقر

حوزه/ هفته دفاع مقدس یادآور «شهدای گلگون کفنی» است که هرچه داشتند را در طبق اخلاص نهادند تا انقلاب و اسلام حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، سرهنگ مجتبی بیاتی در مراسم یادواره شهدای روحانی که با حضور طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر استان کرمانشاه برگزار شد عنوان داشت: هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات ارزشمندی از گنجینه اخلاص، ایثار و شهادت است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور «شهدای گلگون کفنی» است که هرچه داشتند را در طبق اخلاص نهادند تا انقلاب و اسلام حفظ شود.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در خصوص گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: دفاع مقدس ارزش والای انقلاب در نزد مردم بود که خالصانه و با اتحاد از خاک و کیان خود پاسداری کردند.

بیاتی خاطر نشان کرد: نظام سلطه  متشکل از مثلثی بوده که یک ضلع آن آمریکا و دو ضلع دیگر آن رژیم غاصب صهیونیستی و انگلیس است.

بیاتی  یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان برای براندازی نظام تلاش های بسیاری کردند اما مردم بصیر و شجاع با وحدت کلمه و با پیروی از رهنمودهای بنیانگذار انقلاب اسلامی نقشه های دشمنان را خنثی کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در پایان با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان براندازی نظام است ابراز داشت: دشمنان با ابزارهای مختلف و به اقتضای زمان تنها یک هدف را دنبال می کنند و آن هدف نیز تضعیف ولایت فقیه و براندازی نظام است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha