پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمد باقر برقراری - کرمانشاه

حوزه /امام جمعه شهرستان سنقر در مراسم سالروز تخریب قبور ائمه بقیع گفت: امروزه جنایات داعش در عراق و سوریه و تخریب اماکن مقدس، تداوم جنایات جبهه باطل است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از کرمانشاه حجت الاسلام محمد باقر برقراری در مراسمی که به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع در امامزاده ابراهیم (ع) کرمانشاه برگزار شد، هشتم شوال را شبی غم بار دانست و عنوان داشت: هشتم شوال نشان دهنده و تظاهر خوی وحشی گری و بی اعتنایی جبهه باطل به جایگاه ائمه اطهار علیهم السلام است.

امام جمعه شهرستان سنقر اظهار داشت: ائمه بقیع ستارگان ولایت و امامت و مصباح الهدی بر روی زمین هستند که به واسطه وحشی گری عده ای افراطی قبور آن ها مورد حتک حرمت قرار گرفت .

این استاد حوزه علمیه ابراز داشت: جبهه باطل با تخریب قبور ائمه بقیع جایگاه ولایت و امامت را تنزیل دادند و منصب الهی ائمه را به واسطه این عمل منتخب به مردم دانستند.

وی در ادامه افزود: هشتم شوال تفکر ساختگی جبهه باطل را به جهانیان نشان داد و امروزه جنایات داعش در عراق و سوریه و تخریب اماکن مقدس تداوم جنایات جبهه باطل است.

حجت الاسلام برقراری یادآور شد: تفکر وهابیت در مقابل جریان نبوت و امامت قرار دارد به طوری که مکتب و سیره رسول اکرم (ص) را نیز قبول ندارند و آماده این هستند که تمامی قبور و بارگاه مقدس ائمه اطهار (علیهم السلام) را با خاک یکسان کنند.

امام جمعه شهرستان سنقر عنوان داشت: از صدر اسلام ردپای شیطان همواره در برابر مقام نبوت و امامت مشاهده می شود و امروزه آمریکا و رژیم صهیونیستی سردم دار جبهه شیطان در جهان و منطقه هستند.

این استاد حوزه علمیه در پایان تصریح کرد: وهابیت و تفکر تکفیری از اساس به مکتب پیامبر اسلام اعتقادی نداشتند و منتظر فرصتی در راستای تخریب بارگاه مقدس انبیاء الهی می باشند اما ترس از عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مانع از حرکت ضد اسلامی آن ها شده است، توسل ملت ایران به ائمه اطهار(علیهم السلام) موجب سرافرازی انقلاب در تمام جهان گشته است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha