جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست مدیر حوزه علمیه و مدیرکل بهزیستی کرمانشاه

حوزه/ تعامل و ارتباط همه جانبه بهزیستی با حوزه اثرات مثبتی در جامعه دارد و تعامل این دو مجموعه در مسائل مختلفی همچون مباحث ازدواج و طلاق، مشاوره و بیان احکام و ... تاثیرات خوبی را در جامعه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی، امروز در نشستی با مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، با تبریک فرارسیدن هفته بهزیستی، گفت: خوشبختانه سازمان بهزیستی خدمات ارزنده ای در بخش های مختلف از جمله پیشگیری و درمان به افراد تحت پوشش ارائه می کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تعامل و ارتباط همه جانبه بهزیستی با حوزه اثرات مثبتی در جامعه دارد، افزود: تعامل این دو مجموعه در مسائل مختلفی همچون مباحث ازدواج و طلاق، مشاوره و بیان احکام و تشریح شریعت برای مردم، تاثیرات خوبی را در جامعه خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه افزود: حوزه علمیه کرمانشاه با پرورش و آموزش تخصصی طلاب در زمینه مشاوره و پاسخگویی به سئوالات دینی و شبهات پیشرفت بسیار زیادی داشته، لذا حضور طلاب و روحانیون در برنامه های سازمان بهزیستی می تواند کمک بسزایی به اعتلا و پیشرفت دینی و اخلاقی جامعه داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی سرکشی از خانواده های دارای معلول و تحت پوشش سازمان بهزیستی توسط حوزویان را موجب دلگرمی آن ها دانست و ابراز داشت: طلاب و روحانیون می توانند با برگزاری برنامه های تابستانه در مساجد، افراد معلول را در مسائل فرهنگی مشارکت دهند.

نیازمند یاری حوزه هستیم

عبدالرضا میرزائیان، مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این نشست با تشریح برنامه های این سازمان، گفت: سازمان بهزیستی در سه بخش پیشگیری، مشارکت مردمی و درمان برنامه های وسیعی در راستای اجرای رسالت خود که همان خدمت به مردم است را برگزار می کند.

وی خواستار مشارکت بیشتر حوزه در برنامه های فرهنگی و ارتقای سطح دینی افراد تحت پوشش این سازمان شد و تصریح کرد: بیان احکام و مسائل دینی، مشاوره در امر ازدواج و طلاق و ... توسط روحانیون توانمند می تواند تا حدوذی رسالت و مسئولیت سنگین سازمان بهزیستی را کاسته و ما را در راستای تحقق اهداف یاری نماید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha