جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی- نماز میت

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در مراسم تشییع پیکر شهید عملیات تروریستی در منطقه ریجاب گفت: شهادت مختص یاران حضرت حجت (عج) است، دشمنان بدانند نهضت عاشورایی تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) تداوم خواهد داشت..

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، امروز در حاشیه مراسم تشییع شهید دکتر نیک عزم که روز گذشته در حمله تروریستی در منطقه ریجاب به شهادت رسید، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، گفت: این اقدام تروریستی، چهره خبیث دشمنان و منافقان خدمتگزاران ملت و دولت را به جهانیان نشان داد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به ضعف و ناتوانی دشمنان در در برابر عزت و اقتدار انقلاب اسلام،ی بیان داشت: ترور نشان دهنده ضعف و ناتوانی گروهی نسبت به گروه دیگر است که دشمنان انقلاب با توجه به اینکه در عرصه های مختلف در برابر اقتدار جمهوری اسلامی ایران شکست خورده اند، دست به ترور و عملیات انتحاری می زنند.

وی در ادامه افزود: شهادت در راه انقلاب و اسلام مختص یاران حضرت ولی عصر (عج)، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است، دشمنان بدانند که نهضت عاشورایی تا ظهور حضرت حجت (عج) ادامه خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: دشمنان و منافقیان به شدت از اقتدار انقلاب اسلامی هراسناک هستند، اقدامات تروریستی نه تنها به بقای آن ها کمک نخواهد کرد بلکه اضمحلال دشمنان انقلاب و اسلام را تسریع می بخشد.

برپایه این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی، پس از مراسم تشییع با شکوه شهید دکتر نیک عزم در اسلام آّباد غرب که روز گذشته در حمله تروریستی در منطقه ریجاب به شهادت رسید، نماز میت را بر پیکر این شهید عزیز اقامه کرد.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha