جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب با اشاره به تقویت روحیه انقلابی گفت: روحیه انقلابی موجب حفظ نظام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه حجت الاسلام روح الله کرمی نیا امروز در جمع طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب عنوان داشت: روحیه انقلابی را حفظ کنید، انقلابی بودن ملاک نیست بلکه انقلابی ماندن ملاک است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب اظهار داشت: اگر در کربلا عدم بصیرت سلیمان بن صرد خزاعی نبود واقعه کربلا به گونه ای دیگر رقم می خورد و اگر تعلل ابراهیم ابن مالک اشتر نبود قیام مختار هم به نحوی دیگری رقم می خورد لذا بصیرت یعنی اینکه به موقع بفهمیم و در چه موقعیتی عمل کنیم.

این استاد حوزه خاطر نشان کرد: حجت الاسلام کرمی :روش حکومت داری در دین اسلام روش امام و امت است به این معنی که امام باشد و مردم گوش به فرمان او باشند همانطوری که پیامبر اکرم (ص) بود و مردم گوش به فرمان او بودند و پیامبر (ص) وجود مبارک علی بن ابی طالب (ع) را به عنوان جانشین خود معرفی کرد و قرار بود علی (ع) باشد و امتش، اما راه کج شد.

وی در ادامه افزود: قرار بود امام زمان (عج) در بین ما باشد و ما سمعأ و طاعتأ گوش به فرمان ایشان باشیم اما از همان روز واقعه غدیر مسیر تغییر کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: روحیه انقلابی را حفظ کنید، لذا انقلابی بودن ملاک نیست بلکه انقلابی ماندن ملاک است، بصیرت یعنی بدانید که با چه کسی مواجه هستید و در چه مواقعی عکس العمل و رفتار مناسبی داشته باشید.

حجت الاسلام کرمی نیا در پایان ابراز داشت: اگر چشم خود را ببندید قطعأ ضربه خواهید خورد ، خوشبختانه جامعه از بصیرت بالایی برخورداند اما برخی نخبگان فاقد بصیرت انقلابی هستند و این قطعأ به نظام ضربه خواهد زد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha