شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حشمت الله فلاحت پیشه

حوزه/ فلاحت پیشه گفت: روحانیون نقش مهمی در شکل گیری و تداوم انقلاب داشته و دارند، لذا تقویت و توسعه هرچه بیشتر حوزه های علمیه وظیفه خدمتگزاران نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، دکتر حشمت الله فلاحت پیشه، در نشستی با امام جمعه و مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب بر لزوم تقویت برنامه های فرهنگی تأکید کرد و گفت: ارتقای فرهنگ دینی و ترویج نماز و قرآن در جامعه باید در اولویت برنامه های طلاب و روحانیون قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روحانیون باید منویات رهبر معظم انقلاب را در جامعه اجرایی نمایند، بیان داشت: اجرای برنامه های امور دینی و فرهنگی در حوزه های گوناگون باید با محوریت روحانیت صورت پذیرد.

وی در ادامه افزود: طلاب و روحانیون مروجان و مبلغان دین مبین اسلام هستند و موجب هویت بخشی به جامعه و جلوگیری از انحراف مردم و کاهش آسیب های اجتماعی می شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: روحانیون نقش بسزایی در شکل گیری و تداوم انقلاب داشته و دارند، ولذا رسیدگی به امور روحانیون در حوزه های مختلف در راستای تقویت و توسعه هرچه بیشتر حوزه های علمیه وظیفه خدمتگزاران نظام است.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا، مدیر مدرسه علمیه اسلام آباد غرب با ارائه پیشنهادی در جهت راه اندازی صندوق قرض الحسنه در این مدرسه، بیان داشت: تحقق این مهم علاوه بر ترویج سنت قرض الحسنه، موجب رفع مشکلات اقتصادی طلاب خواهد شد.

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha