جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسعود هادی- مدیر مدرسه امیرالمومنین آوج

حوزه / مدیر مدرسه علمیه امیر المومنین (ع) شهرستان آوج با تاکید بر لزوم گسترش حوزه های علمیه در کشور، حضور طلاب در عرصه های مختلف جامعه را ضروری دانست.

حجت الاسلام مسعود هادی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در قزوین، با اشاره به برخی از وظایف و رسالت های طلاب، اظهارداشت: طلاب  باید تمام تلاش خود را در جهت تبلیغ معارف  دینی، قر آنی، روایات و احادیث ائمه معصومین (ع) در جامعه به کار بسته و به این مهم به عنوان اصلی ترین رسالت خود اهتمام داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه امیر المومنین (ع) شهرستان آوج خاطرنشان کرد: امروز آنچه که مهم می باشد، این است که بتوانیم با جنگ نرم دشمن به خوبی مقابله نماییم و اجازه ندهیم  ارزش های اسلامی و دینی مسلمانان را تخریب کنند و این امر حضور فعال طلاب در صحنه های مختلف را می طلبد.

وی تصریح کرد: در این راستا ابتدا باید زمینه تربیت بیشتر طلاب در تمام کشور ایجاد شود، به طوری که از هر منطقه افرادی برای شناخت اسلام به مدارس علمیه مراجعه کرده تا  بتوانند به شبهات آحاد مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان پاسخ دهند، البته این امر  لزوم گسترش حوزه های علمیه را دو چندان می کند.

حجت الاسلام هادی در پایان، داشتن بصیرت را از دیگر وظایف مهم  طلاب دانست و بیان داشت: دشمن شناسی از نمونه های بارز بصیرت بوده و بینش عمیق به مسائل  گوناگون  باعث می شود که از توطئه ها در امان باشیم؛ در این زمینه نیز طلاب باید نسبت به علوم مختلف روز آگاه باشند تا این مهم محقق گردد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha