جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
توسعه حوزه علمیه بسطام در زمینی به مساحت ۷ هزار متر مربع

حوزه/ حجت الاسلام رضوی نسب از توسعه وآغاز عملیات ساختمانی مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) بسطام در زمینی به مساعت ۷ هزار متر مربع خبر داد.

حجت الاسلام سید علی رضوی نسب، امام جمعه و مسئول مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شهر بسطام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان با اشاره به آغاز توسعه حوزه این شهرستان، گفت: در ماه رجب و ایام ولادت امام علی(ع)، پروژه توسعه ساختمان جدید مدرسه باقر العلوم(ع) شروع و تاکنون گود برداری آن به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: عملیات ساختمانی این پروژه در زمین اهدایی به مساحت 7 هزار متر مربع در شهرک رضوی بسطام ، با تایید نقشه توسط مرکز مدیریت حوزه های علمیه، در زیر بنای حدود 4 هزار متر مربع در 3 طبقه آغاز شده است.

امام جمعه بسطام ادامه داد: کارشناسان مدیریت حوزه های علمیه بر این پروژه نظارت دارند و منابع مالی آن نیز از محل اعتبارات تخصیصی حوزه و کمک های خیّرین تأمین می شود.

حجت الاسلام رضوی نسب خاطرنشان کرد: کمبود فضای آموزشی و خوابگاهی و راه اندازی سطح 2 حوزه در بسطام ، توسعه و احداث ساختمان مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) را به امر ضروری تبدیل کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با توسعه مدارس علمیه، حضور طلاب و روحانیون در شهرستان ها تقویت شود تا شاهد کمرنگ شدن ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی باشیم.

انتهای پیام 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • هادی IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
    0 0
    با سلام مدرسه فعال در بسطام از دوره تیموری است و بیش از هفتصد سال قدمت دارد و این آثر گرانبها باید برای حوزه حفظ شود و فعالیت ادامه یابد با ساخت مدرسه جدیدباید مانع تغییر کاربری آن شد