جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پاسخ به شبهات

حوزه / مروجان دین اسلام با تأسی از مکتب ائمه اطهار علیهم السلام اسلام ناب محمدی را به سراسر جهان صادر نموده و از ترویج و توسعه اسلام آمریکایی جلوگیری نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه ، خانم شفیع  ، در جمع طلاب و روحانیون مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان صحنه با تسلیت به مناسبت شهادت ششمین اختر تابناک آسمان ولایت امام جعفر صادق (ع) عنوان داشت: قدر و منزلت، خدمات و کرامت امام صادق (ع) در حق اسلام و مذهب شیعه موجب حفظ اسلام و رشد شیعیان در جهان گردید.

این استاد حوزه علمیه خواهران بیان داشت: طلاب باید نسبت به ائمه اطهار علیهم السلام صادق باشند و اعمالشان را برای خشنودی پروردگار انجام دهند تا بتواند به اسلام خدمتی ائمه گونه نمایند.

این کارشنای علوم دینی عنوان داشت: به همت امام صادق (ع) عصر این امام عزیز به عصر تفاسیر قرآن و پی بردن به علوم و احکام دینی تبدیل گردید و با توجه به اینکه شاگردان امام صادق (ع) شبهات دینی را در جامعه رفع ساخته و از پوچی و بی هویتی مردم جلوگیری کردند.

وی یادآور شد: وسعت مکتب الهی امام صادق (ع) شرق و غرب را در زیر چتر خود گرد آورده بود و نسخه ای شفا بخش برای مسلمانان بود.

خانم شفیع خلوص نیت را شرط ارتقای اخلاقی طلاب دانست و گفت: ادای امانت، احترام به والدین و وفای به عهد از بزرگترین اماناتی است که طلاب با خلوص نیت باید فرامین الهی را عملی نمایند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مروجان دین اسلام با تأسی از مکتب ائمه اطهار علیهم السلام اسلام ناب محمدی را به سراسر جهان صادر نمایند و از ترویج و توسعه اسلام آمریکایی جلوگیری نمایند.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha