جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد قاسم احمدی

حوزه/ رئیس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه از آغار پذیرش دانش پژوه در رشته های علوم قرآن و حدیث خبرداد.

حجت الاسلام محمد قاسم احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه عنوان داشت: دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه در رشته های علوم قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی از بین پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون سراسری دانشجو می پذیرد.

رئیس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه با اشاره به اینکه تحصیل دانشکده علوم قرآنی رایگان است اظهار داشت: هزینه ای جهت تحصیل در این دانشکده از دانشجویان دریافت نمی شود و تمهیدات لازم برای استفاده پذیرفته شدگان غیر بومی از خوابگاه اندیشیده شده است.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه پذیرش دانشجو در دانشکده علوم قرآنی از رشد بیشتری برخوردار شده است و این نشان دهنده علاقه جوانان به مباحث قرآنی، مکتب و سیره اهل بیت علیهم السلام است.

حجت الاسلام احمدی یادآور شد: برگزاری دوره های آمادگی، تدریس زبان های انگلیسی و عربی از دیگر امتیازات دانشکده علوم قرآنی به شمار می رود.

رئیس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه خاطر نشان کرد: فارغ التحصیلان این دانشکده در صورت حفظ کل قرآن می توانند بدون آزمون به مقطع کارشناسی ارشد راه یابند.

این استاد دانشگاه با اشاره به تأثیر قرآن و حدیث در زندگی انسان ها ابراز داشت: حیات طیبه و سعادت انسان ها در گرو عمل به دستورات قرآن و رهنمودهای اهل بیت علیهم السلام است لذا به کار بستن فرامین قرآن تضمین کننده سعادت دنیوی و اخروی انسان ها می باشد.

وی در پایان تصریح کرد: اگر زندگی مبتنی بر مکتب قرآن و اهل بیت علیهم السلام باشد آرامش خاطر و سعادت ابدی در انسان ها ایجاد شده و موجب برقراری عدالت اجتماعی در جامعه خواهد شد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha