شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام قبادی

حوزه / خدمتگزاران نظام باید در جهت ارتقای سطح معنوی و فرهنگی جامعه تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند تا اسلام و انقلاب تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) ماندگار گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام اسماعیل قبادی در مراسم تودیع و معارفه مدیر سابق و جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرپل ذهاب اظهارداشت: ارتقاء برنامه های فرهنگی باید در اولویت کار روسای سازمان تبلیغات قرار گیرد.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بعد علمی هیئات مذهبی نسبت به مسائل دینی باید تقویت گردد تصریح کرد: هیئات و فعالان مذهبی می توانند به نوبه خود به عنوان رابطین فرهنگی و ترویج مکتب ائمه اطهار علیهم السلام در جامعه باشند.

وی در ادامه افزود: آموزش و ارتقای بعد علمی و آگاهی مداحان و فعالان مذهبی از وظایف سازمان تبلیغات است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام قبادی بیان داشت: هیئات مذهبی و جامعه مادحین باید به دور از هرگونه گرایش سیاسی بوده و به دنبال ترویج اسلام ناب محمدی و سیره و مکتب اهل بیت علیهم السلام باشند.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه یادآور شد: خوشبختانه رسالت سازمان تبلیغات اسلامی مبتنی بر ترویج معنویات، احکام و آموزه های دین در جامعه است که موفقیت هایی بسیاری نیز حاصل شده است.

وی در پایان اظهار داشت: خدمتگزاران نظام باید در جهت ارتقای سطح معنوی و فرهنگی جامعه تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند تا اسلام و انقلاب تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) ماندگار گردد. 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha