جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمد طاها مهری امام جمعه گیلانغرب

حوزه / پایبندی به احکام و مسائل دینی مسیر طلبگی را زیباتر کرده و به طلاب کمک به سزایی در جهت فراگیری علوم دینی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام محمد طاها مهری، در مراسمی به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت در جمع داوطلبین ورود حوزه که در مدرسه علمیه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب برگزار شد عنوان داشت: دهه کرامت بهترین فرصت جهت آشنایی با مکتب و سیره ائمه معصومین علیهم السلام است.

امام جمعه شهرستان گیلانغرب بیان داشت: حضرت معصومه (س) درس ولایتمداری و تبعیت از ائمه اطهار علیهم السلام را به ما آموخت و موجب نشر اندیشه های اسلامی در جامعه شد.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه داوطلبین ورود به حوزه باید جدیت لازم را جهت فراگیری علوم ارائه شده توسط اساتید داشته باشند ابراز داشت: داوطلبین ورود به حوزه باید با معارف اسلامی آشنا شده و روح و قلب خود را با احکام الهی پیوند دهند.

وی در ادامه افزود: قدم ابتدایی برای ورود به حوزه شناخت حوزه علمیه و آشنایی با نظام تعلیم و تربیت است چرا که نظام آموزشی حوزه علمیه با بخش های دیگر متفاوت است.

حجت الاسلام مهری یادآور شد: شناخت دقیق نظام تعلیم و تربیت حوزه زمینه های رشد و شکوفایی داوطلبین ورود به حوزه را فراهم می کند و فرصت هایی در جهت اعتلا و بالندگی هرچه بیشتر را در اختیار ان ها قرار می دهد.

این استاد حوزه علمیه در پایان عنوان داشت: پایبندی به احکام و مسائل دینی مسیر طلبگی را زیباتر کرده و به طلاب کمک به سزایی در جهت فراگیری علوم دینی خواهد کرد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha