جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام گلی

حوزه/ سرپرست معاونت تهذیب حوزه علمیه ایلام از آغاز دوره میثاق طلبگی طلاب جدیدالورود این استان خبر داد.

حجت الاسلام یونس گلی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» از ایلام به آغاز دوره میثاق طلبگی طلاب جدیدالورود این استان اشاره کرد و گفت: بحمدالله این دوره از ساعت 10 صبح امروز با حضور طلاب جدیدالورود، اساتید و مسئولان حوزه علمیه استان آغاز شده است.

وی افزود: این دوره به مدت 10 روز به صورت متمرکز و با حضور 120 نفر از طلاب جدیدالورود برگزار و 12 استاد حوزه علمیه ایلام و دو استاد از حوزه علمیه قم حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام گلی ابراز داشت: رسم طلبگی، آداب طلاب و نظام تعلیم و تربیت از سرفصل های اصلی این دوره 10 روزه بوده و در کنار آن برنامه هایی همچون قرائت زیارت عاشورا، محفل انس با قرآن، پخش فیلم، قرائت دعای توسل، قرائت دعای کمیل، برگزاری نماز جماعت، قرائت دعای ندبه، زیارت شهدای گمنان، زیارت امامزاده سید عبدالله ایوان و ... خواهیم داشت.

سرپرست معاونت تهذیب حوزه علمیه ایلام یادآور شد: همچنین برنامه های ورزشی استخر، فوتسال، تنیس روی میز، کوهنوردی، فوتبال، والیبال، ورزش باستانی و ... از دیگر برنامه های ما برای این عزیزان می باشد.

وی در پایان با اشاره به اهداف برگزاری دوره میثاق طلبگی، خاطرنشان ساخت: معرفی ابعاد و زوایای حوزه به طلاب و همچنین شناخت طلاب جدید الورود از اهداف برگزاری این دوره می باشد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha