جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام وعد مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با تاکید بر این که فرهنگ بسیجی و انقلابی دشمن را زمین گیر کرده است، گفت: باید خصوص انقلابی بودن و انقلابی ماندن حوزه های علمیه قدم های بسیار محکمی برداریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، امروز در جلسه تودیع و معارفه مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان ایلام، با اشاره به این که بسیج از جایگاه بسیار مهم و ویژه ای در بدنه جامعه برخوردار است، گفت: مثمره ثمر بودن این یادگار الهی امام راحل در تمام زوایای انقلاب کاملاً مشهود است و در مسائل علمی ، پژوهشی و اجتماعی بسیار خوش درخشیده است.

مدیر حوزه علمیه ایلام در ادامه افزود: جریان انقلابی باید در رفتار و کردار آحاد مردم و مسئولین مشاهده شود و نباید از طراحی های خطرناک دشمن غافل شویم، بلکه باید گوش به فرمان ولی فقیه بوده در خصوص انقلابی بودن و انقلابی ماندن حوزه های علمیه قدم های بسیار محکمی برداریم.

  روحانیون فکر جوانان را اداره کنند

وی با تاکید بر این که فرهنگ بسیجی و انقلابی دشمن را زمین گیر کرده است، یادآور شد: دشمن در صدد از بین بردن نفوذ تشیع و فرهنگ انقلابی در اقصی نقاط جهان می باشد و روحانیت باید بتواند فکر جوانان را اداره کند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نیز در این جلسه گفت: به برکت انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای تبلیغ روحانیت فراهم شده است و از ویژگی های استفاده از وضعیت موجود بررسی و پاسخگویی به شبهات عقیدتی و سیاسی است.

وی افزود: وظیفه روحانیت شیعه در این برهه از زمان بسیار سنگین است و باید  متوجه به القائات عقیدتی دشمن بود و به شبهات بسیار دقیق جواب داد.

برپایه این گزارش، در این جلسه با قدر دانی از زحمات حجت الاسلام محمد نبی لوایی، مسئول سابق بسیج طلاب و روحانیون ایلام، حجت الاسلام محسن عبادی به عنوان مسئول جدید این نهاد معرفی شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha