جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مرادبیگی مدیر حوزه ایلام

حوزه /مدیر حوزه علمیه ایلام هرگونه جدایی از مسیر ولایت را گمراهی دانست و گفت: سراسرزندگی امام حسن(ع) درس بصیرت و دشمن شناسی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی ، امروز در جلسه شورای معاونین حوزه استان، با اشاره به فضیلت و عظمت ماه مبارک رمضان ، اظهارداشت: در این ماه از با فضیلت ترین اعمال توجه به نیازمندان و فقرا می باشد که ما باید از این مهم غافل نشویم.

وی ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) افزود:زندگی سراسر نور امام حسن مجتبی (ع)درس عبرت خوبی برای کسانی است که از مسیر ولایت خارج می شوند  و فریب زر و زور دنیار را می خورند؛ دوران زندگی اهل بیت (ع) امروز هم ممکن است برای ما رخ دهد؛ لذا اگرعبرت نگیریم و نسبت به دشمن شناسی و مواضع فریبکاران آگاهی و بصیرت خرج ندهیم ماه هم در صف گمراهان قرار می گیریم.

مدیر حوزه ایلام، با بیان برخی دیگر از نکات اخلاقی و عبرت آمیز زندگی امام حسن مجتبی(ع)؛ گفت:  ما نباید دستمان را از دامن اهل بیت(ع)، ولایت و قرآن جدا نماییم و بدانیم جدایی از این مسر در واقع قرار گیری در مسیر انحراف است.

وی در ادامه سخنان خود به بیان برنامه های تابستانی این حوزه پرداخت و خاطرنشان کرد: از جمله برنامه های اولویت دار برای تابستان بحث توجه به اوقات فراغت طلاب می باشد که امیدوارم برنامه های خوبی از طرف معاونین برگزار گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha