یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا در نشست خبری

حوزه/سه شنبه هفته جاری و همزمان با میلاد امام مجتبی (ع) از تعدادی از تولیدات موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا امروز در نشست خبری مراسم رونمایی آثار ترویجی و بین المللی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث که در سالن جلسات این موسسه برگزار شد، اظهار داشت: روز سه شنبه و همزمان با سالروز میلاد امام مجتبی (ع)، مراسم رونمایی از آثار ترویجی و بین المللی موسسه دارالحدیث برگزار می شود و در این مراسم از محصولات تولیدی این موسسه رونمایی می شود.

وی با اشاره به لزوم توجه به نشر فعالیت های  دینی و فرهنگی در جامعه افزود: کسی که نسبت به  معارف قرآن و حدیث اهتمام دارد نزد خداوند از اجر و پاداش بی نظیری برخوردار است چون در روایات الهی به این موضوع تاکید شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا با تبیین اقدامات صورت گرفته توسط موسسه دارالحدیث در راستای نشر معارف دینی افزود: دعوت مردم به سوی دین و اخلاق و معنویت و خداوند باید مورد تاکید باشد و در این راستا از هیچ تلاشی نباید دریغ کرد.

وی عنوان ‌کرد: روز سه شنبه که مراسم رونمایی آثار ترویجی و بین المللی موسسه دارالحدیث برگزار می شود از محصولات معاونت فرهنگی این موسسه نیز رونمایی می شود، موسسه دارالحدیث نیازمند بخشی بود تا موضوعات دینی و  علمی را برای مخاطبان عام تولید کند که در این زمینه معاونت فرهنگی اقداماتی قابل تحسینی انجام داده است.

*کلیپ های دینی مناسب

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا با اشاره به برنامه های دشمن برای مقابله با اعتقادات دینی جوانان  و لزوم مقابله با آن خاطر نشان کرد : یکی از اقداماتی که موسسه دارالحدیث انجام داده است تولید کلیپ هایی با موضوع روایت زندگی است که هدف از تولید این کلیپ ها مقابله با تهاجم فرهنگی و نشر معارف دینی است.

معاون فرهنگی موسسه دارالحدیث تصریح کرد: 25 اثر مکتوب در مراسم رونمایی آثار ترویجی و بین المللی موسسه فرهنگی دارالحدیث رونمایی می شود که برای مقاطع سنی کودک، نوجوان و جوانان و بزرگسالان و با موضوعات دینی و علمی  تهیه شده است.

*رونمایی از سایت پیامبر رحمت

وی گفت: راه اندازی پایگاه الکترونیکی پیامبر رحمت از جمله اقداماتی است که موسسه دارالحدیث برای معرفی رسول خدا انجام داده است که مورد استقبال قرار گرفته است.

معاون فرهنگی موسسه دارالحدیث با اشاره به اهمیت نشر معارف الهی و دینی در جامعه تصریح کرد: سایت پیامبر مهربانی نخستین پایگاهی است که بدون تعصب خاصی به معرفی رسول خدا برای جهانیان می پردازد و همچنین خاندان رسول خدا و ائمه معوصومین (ع) در این سایت معرفی شده اند.

وی در پایان  با اشاره به برنامه های مراسم رونمایی آثار ترویجی و بین المللی موسسه دارالحدیث اظهار داشت: این مراسم روز سه شنبه اول تیرماه ساعت 18 در سالن آمفی تئاتر علامه مجلسی موسسه دارالحدیث برگزار می شود که آیت الله ری شهری ،سید مهدی صادقی استاندار قم، سقائیان نژاد شهردار قم و حجت الاسلام والمسلمین زمانی معاون بین الملل حوزه علمیه از جمله مهمانان این مراسم هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha