شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
طلاب

حوزه/ امام جمعه شهرستان ملکشاهی استان ایلام خواستار راه اندازی مدرسه علمیه دراین شهرستان شد و گفت: این منطقه با وجود جوانان و نوجوانان مستعد و توانمند از نعمت حوزه علمیه برادران و خواهران محروم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از ایلام، حجت الاسلام عبدالله امینی، در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه ایلام خواستار راه اندازی مدرسه علمیه در شهرستان ملکشاهی شد و گفت: این منطقه با وجود جوانان و نوجوانان مستعد و توانمند از نعمت حوزه علمیه برادران و خواهران محروم است.

امام جمعه شهرستان ملکشاهی افزود: تاسیس حوزه علمیه در این شهرستان تضمین کننده از ضرورت هاست و برکات بسیار زیادی برای منطقه خواهد داشت.

*کمبود روحانی در ایلام

حجت الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی نیز با اشاره به پیگیری های انجام شده در رابطه با تاسیس مدرسه علمیه سفیران هدایت در شهرستان ملکشاهی، گفت: این مهم در گذشته مطرح شد، ولی آنچنان که باید پیگیری نشد و مغفول ماند، اما امیدواریم با جدیت و پیگیری و امام جمعه این شهرستان و فراهم سازی مقدمات آن شامل تهیه زمین و ... در آینده نه چندان دور شاهد راه اندازی این مدرسه در شهرستان ملکشاهی باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام، با اشاره به کمبود روحانی در استان، افزود: راه اندازی مدارس سفیران هدایت یکی از راه های برطرف کردن این مشکل است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha